Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:41:28 GMT

دومین کاروان سلامت سپاه وارد گلستان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۰۷۷

دومین کاروان سلامت سپاه وارد گلستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۵۰ نفر دیگر از پرسنل کادر درمان نیروی زمینی سپاه به درخواست علوم پزشکی استان وارد گلستان شدند.

آیین استقبال از این پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر شنبه در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای مرکز گلستان در مراسم استقبال از کاروان امیدآفرین سلامت بهداری سپاه با حضور فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور و فرمانده سپاه نینوا استان اظهارکرد: به دلیل وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان گرگان، خستگی کادر درمان و تعداد بالای بستری بیماران کرونایی همه ظرفیت ها برای کمک به کادر درمان و مردم وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حمیدی افزود: در پی دستور رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح مبنی بر کمک به مردم و کادر درمان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ۵۰ نفر از کادر درمان سپاه از امروز در بیمارستان های شهرستان گرگان به بیماران خدمت رسانی می کنند.

گفتنی اواخر هفته گذشته هم اولین گروه ۵۰ نفره کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه متشکل از ۶ پزشک و ۴۴ پرستار در شرق استان مستقر شد.

کد خبر 5280849

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرمانداری گرگان محمد حمیدی ویروس کرونا محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها شیوع کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان