Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:16:27 GMT

زخم کاری، قسمت یازدهم؛ تحقیر بیست ساله مالک

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۴۹۷

زخم کاری، قسمت یازدهم؛ تحقیر بیست ساله مالک

فراروـ  قسمت یازدهم سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال زخم کاری آمده است: «زندانی شدن میثم در دبی بحران تازه‌ای برای مالک ایجاد کرده است. نگرانی از حل نشدن ماجرا و اعدام میثم وحشتی در دل مالک و سمیرا می‌اندازد و تعادل زندگی‌شان را بر هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرویی شوم آن‌ها را در بر گرفته است که باید برای رهایی از آن چاره‌ای پیدا کنند...»   با دستگیر شدن میثم همه روح و روان و زندگی مالک به هم می‌ریزد. نه‌ تنها مالک که نقطه ضعف سمیرا هم میثم است و او هم به کلی عصبی و مضطرب می‌شود. این بحران هم‌زمان می‌شود با تحرکات تازه‌ای که منصوره شروع کرده است. منصوره بر خلاف ناصر ایران را ترک نکرده و در همان خانه پنهان شده است. با به دردسر افتادن مالک، منصوره هم جرات بیشتری پیدا می‌کند و نقشه‌های علنی‌تری می‌کشد. او خیز بلندی برداشته است که در مقابل کینه مالک بیاستد و او را به خاک سیاه بنشاند. دیگر دل‌رحمی گذشته را هم نخواهد داشت و از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.   انبار لاستیک‌های مظفری در قزوین درحالی که بار تازه‌ای را از گمرک ترخیص کرده‌اند، هدف بعدی نیرو‌هایی است که قصد نابودی مالک را دارند. مالک، مظفری و اخوان هم به محض این که ضربه اول را می‌خورند، خودشان را می‌بازند.   بیزینس‌من‌های تبه‌کاری که با بی‌رحمی ریز آبادی‌ها را از شرکت بیرون کردند و برای پیش‌برد اهداف‌شان از خون‌ریزی هم ابایی نداشتند، حالا وقتی با تلافی دشمنان‌شان مواجه می‌شوند، مثل کودکانی بی‌پناه اشک می‌ریزند و به بخت بدشان لعنت می‌فرستند.   زخم کاری در سطح بالای شدت و خشونت خودش باقی می‌ماند و در همین سطح پیش می‌رود. شخصیت مالک از خشونت بی‌رحمی تمام و کمال تا آسیب‌پذیری و ضعف فراوان در نوسان است و این وضعیت کم و بیش در سمیرا و سایرین هم دیده می‌شود. شخصیت میثم اگرچه در پرداخت خودش با ضعف و مشکل فراوان روبرو است، برای شکل دادن به شخصیت مالک و سمیرا نقش اساسی و درستی ایفا می‌کند.   رانده شده‌ها کم کم جرات پیدا می‌کنند و بر می‌گردند تا یک بار دیگر نبردی تمام عیار صورت بگیرد. نبردی که دو طرف آن این بار همه تلاش‌شان را خواهند کرد که زخم‌های اساسی‌تر به یک‌دیگر بزنند. زخم‌هایی کاری که دیگر خطر سر بر آوردن دوباره مغلوب را رفع کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال زخم کاری شبکه نمایش خانگی زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود