Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جمعه ٢٢ مردادماه ١٤٠٠ عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران بود. چون رکورد دفن اموات در آن با فوت کرونایی‌ها شکسته شد.

 فوتی‌های کرونای بهشت زهرا در روز گذشته ٢١٦ نفر بود و در مجموع با تعداد کل فوتی‌ها، آمار متوفیان ٣٩٠ نفر ثبت شد که در طول ٥١ سال فعالیت بهشت زهرا  بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 620730 برچسب‌ها مرگ كرونا در ايران سازمان‌ بهشت‌ زهرا آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ كرونا در ايران سازمان بهشت زهرا آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تفنگ بادی ده متر بانوان تیرانداز ۲۲ ساله چینی،جیا یو هان با ثبت رکورد ۶۳۶.۳ رکورد جهان در تفنگ بادی زنان را شکست و یک نمره ارتقا داد.

گفتنی است پیش از این رکورد در اختیار تیرانداز ایالات متحده آمریکا الیسون ویز بود که در سال ۲۰۲۲ در لیمای پرو امتیاز ۶۳۵.۳ را به نام خود ثبت کرده بود.

هان پس از شکستن رکورد جهان در مسابقه فینال تفنگ ده متر بانوان مدال برنز کسب کرد.

کد خبر 6098236

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • (ویدیو) سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا +ویدئو
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله