Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@02:28:33 GMT

مدیر عامل محبوب پرسپولیسی‌ها جانشین آذری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۹۳۲

مدیر عامل محبوب پرسپولیسی‌ها جانشین آذری شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سایر معاونت‌های شرکت برگزار شد و بر این اساس ضمن تقدیر از تلاش های سعید آذری، آقای حمید رضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرشاسبی سوابقی همچون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، رئیس هیات کشتی استان خوزستان، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و پیکان و همچنین سابقه مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. وی به دلیل عملکرد خوب خود در زمان مدیر عاملی سرخ‌پوشان به چهره‌ محبوب باشگاه پرسپولیس تبدیل شده بود.

کد خبر 620726 برچسب‌ها باشگاه فولاد اهواز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد اهواز فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران