Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس بازداشت حامد لک در تبریز را تکذیب کرد اما منابع خبری آگاه از تبریز گزارش کرده اند حامد لک در دادسرا مقصر شناخته شده و با قرار وثیقه آزاد است

به گزارش طرفداری، ماجرای حامد لک در تبریز تبدیل به معما شده است. آنهایی که همزمان با حامد لک در دادسرای تبریز حضور داشتند، ادعا می کنند دروازه بان پرسپولیس را با دستبند در دادگاه دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا یوسفی وکیل دادگستری نیز در گفتگو با رسانه های محلی این خبر را تایید کرده بود اما معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به خبرگزاری فارس گفته حامد لک فقط در جلسه دادگاه حاضر شده و بازداشت او کذب است.

معاون حقوقی پرسپولیس این ادعا را در حالی مطرح کرده که خبرنگار طرفداری از تبریز گزارش می دهد حامد لک در شعبه 27 دادسرای تبریز، تفهیم اتهام و قرار بازداشت او صادر شد اما با قرار وثیقه آزاد شده است.

ایمان حسین‌پور شرف شاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره به فارس گفته است:

لحظاتی قبل با لک صحبت کردم. وی در راه بازگشت از تبریز به تهران بود و صرفا در جلسه دادگاه توضیحاتی درباره این موضوع داده است. باید مشخص شود چرا برخی افراد چنین شایعاتی را علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌کنند. حامد لک بازداشت نشده است. بعد از طرح این شایعه موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم این بحث صحت ندارد. افرادی که چنین اخباری منتشر می‌کنند باید ابتدا بررسی دقیق انجام داده و به راحتی چنین اقدامی انجام ندهند. دروازه‌بان ما در آرامش کامل و در شرایطی بسیار مناسب حضور دارد و این خبر درست نیست. قطعا باشگاه پرسپولیس با اینگونه شایعه‌پراکنی‌ها برخورد می‌کند. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص رد شکایت این باشگاه از امیر قلعه نویی در دادگاه تجدید نظر عنوان کرد:

در این پرونده ما از هوتن و امیر قلعه نویی شاکی بودیم. رای بدوی این پرونده در دادگاه تجدید نظر مورد تایید قرار گرفت که طبق آن حبس تعلیقی 91 روزه هوتن و برائت امیر قلعه نویی تایید شد. 

جالب است بدانید دقایقی پیش خبرگزاری تسنیم هم از آزادی حامد لک با قرار وثیقه خبر داد. به نظر می رسد ماجرا همین باشد که حامد لک در دادسرای تبریز مقصر شناخته شده اما با قرار وثیقه آزاد است. البته  حامد لک همان شب بازی پرسپولیس و ماشین سازی از توپ جمع کنی که مورد اهانت قرار گرفته بود، دلجویی کرد و دادستان از لحاظ جنبه عمومی جرم (استفاده از الفاظ رکیک در فضای عمومی) حامد لک را احضار کرده بود.

در مورد رای امیر قلعه نویی اما ماجرا از جایی جالب می شود که خبرگزاری ایرنا امروز از تبرئه امیر قلعه نویی خبر داد اما اشاره ای به تایید حکم دادگاه بدوی در مورد حبس تعلیقی هوتن، پسر امیر قلعه نویی نکرد. حالا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شده حبس تعلیقی 91 روزه هوتن که در فضای مجازی اتهاماتی را علیه پرسپولیس مطرح کرد، مورد تایید قرار گرفته است.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حقوقی باشگاه پرسپولیس امیر قلعه نویی دادسرای تبریز قرار وثیقه معاون حقوقی حبس تعلیقی وثیقه آزاد حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال