Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر احمد پهلوانیان روز شنبه در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان یزد افزود: برجسته‌سازی مطالبات و پیگیری پاسخگویی متولیان به سوالات رسانه‌های گروهی و انجمن ورزشی نویسان جزو رویکرد اصلی است .

وی با قدردانی از فعالیت این انجمن در انعکاس اخبار و گزارشات و پیگیری مطالبات جامعه هدف ادامه داد: ورزش به عنوان یک نهاد تاثیرگذار اجتماعی و فرهنگی ۲ رکن اصلی شامل صنعت و رسانه دارد و برای تحقق آن باید این ارکان شکل گرفته و وظایف خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه اگر هریک از  ۲ رکن دچار مشکل شود ورزش به عنوان نهاد اجتماعی کارکرد خود را از دست می‌دهد تصریح کرد: برای توسعه ورزش باید حوزه صنعت بیش از گذشته به وظایف خود در کنار رسانه‌های گروهی برای توسعه اقدام کند.

پهلوانیان یکی از مهمترین وظایف صنایع را به دلیل استفاده از شرایط استان،  داشتن مسوولیت اجتماعی در قبال مردم ، جامعه و جوانان ذکر کرد و یادآور شد: بخش صنعت در قبال استفاده‌هایی که از امکانات و تسهیلات دارد باید وظایف خود را در کمک مادی و معنوی به توسعه ورزش انجام دهد .

وی گفت:اگر واحدهای تولیدی و صنعتی به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند ضمن کمک به ورزش و توسعه زیرساخت و فرهنگ‌سازی در ارتقای رشته‌های مختلف و زیرساخت‌ها، بسیاری از کمبودهای موجود مرتفع و شاهد موفقیت بیشتر با ظرفیت‌های خوب استان خواهیم بود. 

در این نشست علی‌محمد  قادریان رییس هیات مدیره ، علی امینی مدیرعامل و برخی از اعضای این تشکل  در خصوص اقدامات، برنامه‌ها و مطالبات، برگزاری دوره‌های آموزشی، ترویج روحیه مطالبه‌گری، جذب اعضای جدید و انجام فعالیت های فرهنگی و رسانه‌ای گزارش دادند.

نخستین انجمن ورزشی نویسان یزد ۹ نفر اعضای هیات موسس شامل خبرنگاران، عکاسان و برنامه‌سازان حوزه ورزش استان فعالیت خود را طبق اساسنامه آغاز کرده است.

اعضای هیات موسس این انجمن شامل رضا گلیمی، امید حسین مرشدی، علی امینی، کاظم سبحان زاده، سعید صادقی ، حمیدرضا استادیان ، حمید دهقان و حمید دهقانی‌زاده است.

با وجود تمامی اقداماتی که در ساخت و ساز مکان‌های ورزشی به خصوص در سال‌های اخیر انجام شد هنوز سرانه موجود استان یزد ۵۰ درصد از میانگین کشوری کمتر است.

میانگین سرانه ورزشی کشور بر اساس قانون یک مترمربع به ازای هر نفر است که باید برای ارتقای آن در استان همکاری بیشتری صورت گیرد. 

هم اکنون حدود ۲۰ نفر در استان یزد حوزه ورزش و رسانه در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.  

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

برچسب‌ها صدا و سیما روز خبرنگار یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما روز خبرنگار یزد صدا و سیما روز خبرنگار یزد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، جمعی از منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در رسانه ملی از بخش‌های مختلف تولید خبر و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بازدید کردند.

نمایندگان مجلس بر تعامل و هم اندیشی اهالی خانه ملت و رسانه برای پیگیری مطالبات مردم تأکید کردند. 

ملیحه پژمان گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد