Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما؛ پژوهش «مناسبات بنگلادش و رژیم اشغالگر قدس با تمرکز بر حذف ممنوعیت سفر اتباع بنگلادشی به رژیم صیهیونیستی» را منتشر کرد.

به گزارش برنا، این پژوهش در قالب مجموعه راهبردهای پژوهشی، رسانه ای و کاربردی و با رویکرد رسانه ای منتشر شده است.

نگاه رژیم صهیونیستی به بنگلادش در قالب دکترین «بن گوریون» و در قالب شیوه عملی نفوذ، نگاه دولت حزبی بنگلادش به روابط با رژیم صهیونیستی و ادامه این سیاست در قالب حزب «عوامی لیگ» یا (حزب حاکم) و حزب ملی «خالده ضیاء»، نگاه حزب جماعت اسلامی و جامعه مسلمانان به روابط با رژیم صهیونیستی، دلایل حذف ممنوعیت سفر به رژیم صهیونیستی در گذرنامه های جدید الکترونیک بنگلادش، توجیهات ارائه شده توسط دولت دولت داکا و واکنش منفی جامعه، ارتباط حذف ممنوعیت سفر در گذرنامه بنگلادش با طرح عادی سازی اسرائیل- اعراب (پروژه آبراهام)، واکنش های داخلی و خارجی به اقدام بنگلادش، پیامدهای حذف ممنوعیت سفر به رژیم صهیونیستی، واکنش فلسطینیان به اقدام بنگلادش و افزایش خطر نفوذ شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی در بنگلادش، به همراه پیشنهادهای رسانه ای، از جمله ارکان اصلی و مهم این پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش حاضر به قلم پیرمحمد ملازهی نگارش یافته است.  

علاقه مندان و دانشجویان حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل برای دسترسی به این پژوهش و موضوعات مشابه می توانند به سایت پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی به آدرسarc.irib.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه دولت مسلمانان الکترونیک رژیم صهیونیستی روابط بین الملل رژیم صهیونیستی فلسطین صداوسیما معاونت برون مرزی رسانه ای و کاربردی حذف ممنوعیت سفر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. 

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابو جهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس