Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@10:34:57 GMT

کشف ۴۶ میلیون ر یال چک پول تقلبی در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۰۰۱

کشف ۴۶ میلیون ر یال چک پول تقلبی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری یک متهم و کشف ۴۶ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ خسرو رزمجویی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر اینکه با ماشین شخصی، مسافری را سوار و پس از رسیدن به مقصد متوجه شدم وی در ازای پرداخت کرایه چک پول تقلبی به من داده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص فرد متقلب را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی ۴۶ میلیون ریال چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند.مهر 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: چک پول تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت