Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مذاکرات برای تمدید قرارداد میان یوونتوس و دیبالا وارد پیچ و خمی جدید شده، به نظر می‌رسد بانوی پیر به خرید هافبک ایتالیایی ساسولو نزدیک شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتادلواسپورت، باشگاه یوونتوس به تازگی مذاکرات خود با پائولو دیبالا را برای تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی آغاز کرده اما به نظر می‌رسد که دو طرف فاصله زیادی تا رسیدن به توافق نهایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای گاتزتا، پیشنهاد یوونتوسی‌ها به دیبالا قراردادی 4 ساله تا سال 2025 است که به موجب آن بازیکن آرژانتینی سالانه بین 8 تا 8.5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت که با احتساب یکسری پاداش‌ها امکان رسیدن این رقم به 10 میلیون یورو هم وجود دارد.

اگرچه ماسیمیلیانو آلگری اعتراف کرده که در دومین دوره مربیگری‌اش در یوونتوس حساب ویژه‌ای روی دیبالا باز کرده است، اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن و یوونتوس در آستانه توافق برای تمدید قرارداد باشند چرا که شرط مدیربرنامه‌های او تمدید قرارداد تا سال 2026 با حقوقی یکی دو میلیون بیش از رقم پیشنهادی یووه است. به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که حداقل امروز توافقی میان دو طرف حاصل شود هرچند دور از ذهن است که این نقطه پایان مذاکرات باشد.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا خبر دیگری درباره باشگاه یوونتوس منتشر کرده که مربوط به روند مذاکرات این باشگاه با ساسولو برای خرید مانوئل لوکاتلی است. یوونتوس از ابتدای تابستان برای خرید هافبک ایتالیایی تیم سبز و مشکی پوش دست به کار شده اما به دلیل فاصله داشتن رقم پیشنهادی بیانکونری و رقم درخواستی ساسولو تا الان هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته بود.

اکنون اما نشریه کوریره مدعی شده که سرانجام دو باشگاه برسر 35 میلیون یورو توافق کرده‌اند هرچند هنوز فرمول دقیق پرداخت این مبلغ و جزئیات آن مشخص نیست. گویا پیشنهاد یوونتوس جذب قرضی لوکاتلی با بند خرید قطعی در تابستان سال آینده در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است اما ساسولو می‌گوید این قرارداد قرضی تابستان سال آینده باید تحت هر شرایط از ابتدای فصل قطعی شود. در هر صورت دو تیم تنها دو هفته دیگر برای رسیدن به توافق نهایی در مورد همه جزئیات وقت دارند و پس از آن بازار نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید.

احتمال منتفی شدن انتقال لوکاتلی به یوونتوس/ تغییر شماره پیراهن چند بازیکن بانوی پیر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساسولو سری A یوونتوس ساسولو سری A یوونتوس تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر

نراتزوری سه گزینه برای پست وینگ بک راست را درنظر دارد

طرفداری | امیل هولم، وینگ بک راست سوئدی آتالانتا به مانند تابستان قبل دوباره مورد توجه اینتر قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اگر اینتر با دنزل دومفریز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسد، او را در تابستان 2024 یعنی در فاصله یک فصل مانده به اتمام قراردادش به فروش می رساند. نراتزوری به وینگ بک راست 24 ساله خود پیشنهاد جدیدی ارائه داده و تا 15 روز آینده منتظر جواب او می ماند.

گزینه های جانشینی دومفریز؟ اینتر در صورت عدم توافق با این بازیکن هلندی، به آرون ون بیسکا از منچستریونایتد، مایکل کایوده از فیورنتینا و امیل هولم فکر خواهد کرد. هولم در تابستان 2023 به صورت قرضی از اسپتزیا راهی آتالانتا شد اما هنوز مشخص نیست قرارداد او دائمی می شود یا نه. مدیران اینتر که قبلا نیز به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه نشان داده بودند، وضعیت او را زیرنظر خواهند داشت. 

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟