Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میشل عون» رئیس جمهور لبنان از حسان دیاب خواسته بود تا به منظور بهبود اوضاع وخیم تأمین سوخت در لبنان و رفع موانع بر سر راه تأمین انرژی در جلسه مشورتی شرکت کند.

به گزارش برنا، دیاب با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «شرکت در چنین نشستی از دستور کار قانونی شورای موقت وزیران کشور خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه پیام حسان دیاب آمده است: «طبق ماده ۶۴ قانون اساسی دایره وظایف دولت موقت پس از استعفای دولت رسمی کشور به منظور جلوگیری از پیچیده‌تر شدن اوضاع محدود می‌شود و این (عدم نقض قانون) آن چیزی است که نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه دکتر حسان دیاب به آن پایبند است و بالتبع از برگزاری جلسه شورای وزیران نیز امتناع می‌کند.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توئیتر قانون اساسی دولت میشل عون دیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟