Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:01:17 GMT

واکنش پرسپولیس به خبر بازداشت حامد لک

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۰۸۱

امروز نقل قولی از وکلای پایه یک کانون وکلای استان آذربیجان شرقی منتشر شد مبنی براینکه «صبح امروز حامد دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد. دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است»

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع با ایمان حسین‌پور شرف شاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت که وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، اظهار داشت: لحظاتی قبل با لک صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در راه بازگشت از تبریز به تهران بود و صرفا در جلسه دادگاه توضیحاتی درباره این موضوع داده است. باید مشخص شود چرا برخی افراد چنین شایعاتی را علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌کنند. حامد لک بازداشت نشده است. بعد از طرح این شایعه موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم این بحث صحت ندارد.

وی افزود: افرادی که چنین اخباری منتشر می‌کنند باید ابتدا بررسی دقیق انجام داده و به راحتی چنین اقدامی انجام ندهند. دروازه‌بان ما در آرامش کامل و در شرایطی بسیار مناسب حضور دارد و این خبر درست نیست. قطعا باشگاه پرسپولیس با اینگونه شایعه‌پراکنی‌ها برخورد می‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص رد شکایت این باشگاه از امیر قلعه نویی در دادگاه تجدید نظر عنوان کرد: در این پرونده ما از هوتن و اردشیر قلعه نویی شاکی بودیم. رای بدوی این پرونده در دادگاه تجدید نظر مورد تایید قرار گرفت که طبق آن حبس تعلیقی 91 روزه هوتن و برائت اردشیر قلعه نویی تایید شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی حامد لک پرسپولیس بازداشت علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال