Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همه شهرستان های گلستان به جز گمیشان، در شرایط فوق قرمز و سیاه کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در هفته گذشته شاخص بستری به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر حدود ۱۳ بود ولی هم اکنون این عدد به ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ رسیده است.

وی گفت: ما به قله پیک پنجم رسیدیم و شاخص بستری هم کمی کاهش یافته اما تا زمانی که به عدد دو یا سه نرسیم، وضعیت قرمز است.

فاضل ادامه داد: هم اکنون هزار و ۹۷۳ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری بوده که از این تعداد ۲۲۳ در آی سی یو تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: روز گذشته ۹۹۶ بیمار به صورت سرپایی داروی رمدسیویر دریافت کرده و هزار و ۶۷۰ نفر هم در این مراکز ویزیت کرونا شدند.

وی از فوت ۲۸ گلستانی در شبانه روز گذشته به علت بیماری کرونا خبرداد و گفت: کادر درمان هم خسته شدند که اثرات روانی آن آشکار می شود.

فاضل عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته میزان بستری و ترخیص به جز در بیمارستان های غرب استان برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهارکرد: بیمارستان های بندرگز، بندرترکمن و کردکوی حالت بحرانی داشته و با تعبیه تخت های سپاه در مراکز درمان سرپایی، امکان بستری بیماران را فراهم کردیم.

فاضل خاطرنشان کرد: شهرستان های گرگان، بندرگز و کردکوی، بیشترین پوشش واکسیناسیون و شهرستان های گمیشان، آق قلا و مراوه تپه کم‌ترین پوشش واکسیناسیون را دارند.

کد خبر 5280873

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد