Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@19:59:18 GMT

هشدار پرسپولیسی‌ها به شهریار مغانلو

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۲۷۳

هشدار پرسپولیسی‌ها به شهریار مغانلو

به گزارش تابناک، این روز‌ها خبر‌هایی از جدایی قطعی مغانلو از پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان به گوش می‌رسد اتفاقی که تا حدودی ناراحتی هواداران سرخ را در پی داشته است. آن‌ها معتقدند گرچه پرسپولیس با رفتن مغانلو ضرر نخواهد کرد، اما شاید این بازیکن نتواند روز‌های خوب خود را تکرار کند.

پرسپولیس حتی در بحرانی‌ترین شرایط، یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد برای بازیکنان است و برخی بازیکنان که از این تیم جدا شدند سرنوشت خوبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی‌زادگان چند سال پیش از پرسپولیس به استقلال رفت، اما فوتبالش در تیم آبی تا مرز نابودی پیش رفت و با بازگشت به پرسپولیس احیا شد. نادری با دو جام قهرمانی به استقلال رفت، اما در استقلال توفیق پرسپولیس را نداشت و پس از یک فصل در نهایت آنجا را ترک کرد. بشار رسن پرافتخارترین بازیکن یک دهه اخیر کشورش بود و عنوان مرد سال عراق دیگر برایش تکراری شد، اما با جدایی از پرسپولیس از لیست تیم ملی عراق خط خورد.

اما مطرح‌ترین گزینه بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها امروز او را برای مغانلو مثال می‌زنند. رضا حقیقی در پرسپولیس در اوج آمادگی بود و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز به میدان رفت، اما یک تصمیم اشتباه کافی بود تا فوتبال او به پایان برسد و حالا حتی از جمع پیشکسوتان نیز کسی خبر چندانی از او ندارد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند شاید چنین سرنوشتی در انتظار مغانلو هم باشد و او بهتر است به گذشته‌ها نگاه کرده و در مورد آینده تصمیم بگیرد.


خبرورزشی

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی مغانلو پرسپولیس پیشکسوتان علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!