Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@03:34:16 GMT

شهریار مغانلو؛ یک گام تا بستن قرارداد با سپاهان!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۰۰۹

شهریار مغانلو؛ یک گام تا بستن قرارداد با سپاهان!

شهریار مغانلو که بعد از نیم فصل حضور در سانتاکلارا پرتغال بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، با نمایش قابل قبول در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون این تیم را وارد چالش سختی کرده است.

مهاجم شماره ٧٠ سرخ‌ها که با قراردادی قرضی و به مبلغ ۵٠ هزار دلار به پرسپولیس پیوسته بود و توانست طی مدت نیم فصل ٨ گل (۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل در آسیا) برای آن‌ها به ثمر برساند، برای قطعی کردن ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس با چالش ۵٠٠ هزار دلاری دریافت رضایت‌نامه از سوی سانتاکلارا مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها طی این مدت مسیر‌های مختلفی برای مذاکره با تیم پرتغالی را دنبال کردند. از جمله پیشنهادات پرسپولیس به سانتاکلارا معاوضه بازیکن با این تیم، دریافت قسطی مبلغ درخواستی و البته دریافت مبلغ مدنظر از پاداش آسیایی ٢٠٢١ این باشگاه بود که همگی آن‌ها از سوی باشگاه پرتغالی رد شد و آن‌ها ترجیح دادند پیشنهاد نقد کنونی خود را دنبال کنند.

در این زمینه، اما باشگاه سپاهان به توافق نهایی با سانتاکلارا در این رابطه دست یافته است؛ پیشنهاد آن‌ها معاوضه محمد محبی و پداخت مبلغی دیگر برای جوش خوردن این معامله بوده است. اتفاقی که با نظر مثبت باشگاه پرتغالی اکنون مراحل پایانی این انتقال را دنبال می‌کند.

 

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام