Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید محتوا جنسیت: خانم، آقا تمام وقت، پاره وقت حداکثر سن 35 مسلط به فتوشاپ آشنا به عکاسی مسلط به نگارش آشنا به کارهای گرافیکی زبان انگلیسی در حد متوسط حقوق و مزایا توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09031084552 ایمیل EstekhdamTD@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس فروش در شرکت بیمه پاسارگاد در گیلان و مازندران استخدام مهندس مکانیک، تکنسین فنی، اپراتور دستگاه تزریق و کارمند انبار استخدام کارشناس مهندسی فروش با بیمه و بیمه تکمیلی در هلدینگ آرشه کار- تهران استخدام مدیر مالی، حسابدار و کارمند فروش در بهین صنعت تبرستان در مازندران استخدام کارشناس منابع انسانی با بیمه تکمیلی، سرویس در ترام چاپ سپاهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت استخدام کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای صاف و آفتابی در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:هوای مازندران روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟