Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:11:49 GMT

سفر بین شهری در استان خوزستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۵۳۶۹

سفر بین شهری در استان خوزستان ممنوع شد

گروه استان‌ها _ استاندار خوزستان گفت: بنا بر تصمیم ستاد کرونا کشوری و همچنین جلوگیری از سفرهای غیرضرور، از فردا یکشنبه به مدت ۱۵ روز سفرهای بین شهری در استان خوزستان ممنوع می‌باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان اظهار داشت: مدیریت سفرهای غیرضرور مردم در شرایط فعلی و با توجه به موج گسترده و خطرناک کرونا در اولویت دولت است و در این زمینه بنا بر پیشنهاد شبکه سلامت و تصمیم ستاد کرونای کشوری، از روز دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد به مدت 5 روز استان خوزستان تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی ادارات و مراکز دولتی در روزهای دوشنبه و سه شنبه به معنی مجوز سفرهای بین شهری نیست و محدودیت‌های ترافیکی شدیدی در این مدت جهت جلوگیری از سفرهای غیرضرور مردم اعمال خواهد شد که در این بین تصمیم به اعمال ممنوعیت تردد بین شهری به مدت 15 روز در استان خوزستان ارایه شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنا بر این تصمیم ستاد کرونای استان خوزستان از روز یکشنبه 24 مردادماه به مدت 15 روز تردد غیر ضرور بین شهری در استان خوزستان ممنوع می‌باشد مشمول جریمه‌های نقض محدودیت تردد به میزان دو برابر جریمه سابق خواهد بود.

هفته سیاه کرونایی خوزستان رقم خورد/ از بی تفاوتی استانداری تا خواهش و تمناهای کادر درمان20 شهر در استان خوزستان همچنان روند صعودی بیماری کرونا را تجربه می‌کنندگام بلند خوزستانی‌ها برای افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون/ گروه‌های جهادی این‌بار هم پیشگام شدند + فیلم

سلیمانی دشتکی در خصوص مصوبه ستاد ملی کرونا بیان داشت: بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا با توجه به شیوع بسیار گسترده و شدید کرونا در کشور و در جهت مدیریت انتشار این ویروس از روز دوشنبه 25 مرداد تا روز شنبه 30 مرداد کلیه مراکز اداری و بانک‌های سراسر کشور تعطیل می‌باشد که این تعطیلی شامل استان خوزستان نیز می‌شود.

وی در ادامه گفت: هم اکنون شرایط نظارت بر اعمال محدودیت‌ها در خوزستان مناسب نیست که باید در این چند روزه دستگاه‌های نظارتی شرایط را به صورت ویژه پیگیر باشند و همه با هم تلاش کنیم تا وضعیت کرونایی استان به حد ثباتی برسد.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان تصمیم ستاد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد