Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

 حمید رضا گرشاسبی که به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه فولاد معرفی شده است روز یکشنبه نشستی را با جواد نکونام برگزار خواهد کرد. ماموریت اول حمید رضا گرشاسبی تمدید قرارداد جواد نکونام است و به نظر می‌رسد کار سختی را برای انجام این کار پیش رو نخواهد داشت؛ به این خاطر که بیشتر تیم‌ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده اند و اگر جواد نخواهد با فولاد تمدید کند بیرون از گود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جواد نکونام دوست داشت سعید آذری به حضور خود در تیم فولاد ادامه دهد و زمانی که جدایی این مدیر محرز شد گفت برای تمدید قرارداد با فولاد ابتدا منتظر می‌ماند که مدیر عامل تیم مشخص شود. آذری به دلایل شخصی از ادامه همکاری با فولاد منصرف شد و باشگاه به سرعت یک مدیر غیربومی دیگر را جانشین او کرد.

باشگاه فولاد در تلاش است با حکم دادگاه بین المللی ورزش پنجره اش را باز کند تا بازیکن جدید به خدمت بگیرد. گرشاسبی یک بار در پرسپولیس هم با چنین مشکلی بر سر مهدی طارمی مواجه شد که در تعامل با باشگاه ترکیه ای این مشکل را حل کرد. باید منتظر ماند و دید که تدابیر او در فولاد آیا به رفع مشکلات این تیم منجر خواهد شد یا…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد نکونام جواد نکونام حمیدرضا گرشاسبی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود