Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، آزمون بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور دوشنبه ۱۸ مرداد برگزار شد.

دانشجویان متقاضی حضور در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور (دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) دوشنبه ۱۸ مرداد ماه با مراجعه به سامانه quranst.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir در آزمون مجازی (شامل ۷ رشته از بخش معارفی و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی و ۲ رشته معارفی از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه) شرکت کردند لازم به ذکر است اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری بخش معارفی جشنواره سی و ششم نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

همچنین زمان دریافت تمامی آثار در (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، نو آفرینی قرآنی و فناوری) تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ است.

تمام فایل‌های بخش‌های فوق الذکر باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آئین نامه) حداکثر تا تاریخ ۳۰/‌۰۷/‌۱۴۰۰‬ به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال شود.

عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره است. پس از ارزیابی فایل‌های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ ۰۱/‌۰۹/‌۱۴۰۰‬ از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

کد خبر 5280854 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه های ایران جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 1400 دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون انتخاب رشته آموزش پزشکی دانشگاه تهران کاردانی نظام جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون جامع دکتری قرآن و عترت دانشجویان بخش معارفی بخش آوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن