Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@09:59:17 GMT

تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری نفت در خارک

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۵۹۳۳

تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری نفت در خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری وزارت نفت در جزیره خارک و سکوهای نفتی اطراف جزیره خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری خارک با محوریت مقابله با جهش پنجم ویروس کرونا و تسریع در انجام واکسیناسیون اعلام کرد: با هماهنگی و هم‌افزایی اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی، بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت و دیگر دست‌اندرکاران، اقدامات عملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نیز انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های نفتی، مردم و ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در جزیره خارک در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت‌های موجود شرکت‌های نفتی مستقر در اختیار ستاد کرونا جزیره قرار دارد و برای تامین نیازهای این ستاد بایستی همکاری‌های لازم انجام شود.

 عباس غریبی، جانشین رئیس پایانه نفتی خارک گفت: برای مبارزه با شیوع و پیشگیری از این ویروس، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های ترددی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: همکاری اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی و ستاد مبارزه با کرونا تاکنون نتیجه‌بخش بوده و این روند تا انجام کامل واکسیناسیون، با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی پیک پنجم به زودی روند کاهشی به خود گیرد.

اعمال محدودیت‌های شدید در خارک

ناصر ابراهیمی، بخشدار ویژه جزیره خارک گفت: برای کنترل کرونا هیچ راهی جز حرکت به سوی محدودیت‌های شدید وجود ندارد، البته منظور من تعطیلی مطلق نیست بلکه به محدودیت‌های شدید در مسافرت‌ها، ترددها، تجمعات و رعایت پروتکل‌هایی مثل زدن ماسک اشاره می‌کنم.

وی افزود: کرونا در سایه سهل‌انگاری و عادی‌انگاری سیر صعودی به خود گرفته و نشان از بروز موج جدید و روزهای سخت کرونایی است از این رو لازم است که افراد نسبت به رعایت پروتکل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی حساس باشند و ضرورت دارد تا رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های کارگری، اداری و اصناف با جدیت تمام به‌منظور پیشگیری از موج پنجم کرونا در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارک تصریح کرد: تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوید و در صورت مشاهده هرگونه علائم به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه کنید.

منبع: شانا

کلیدواژه: واکسیناسیون کارکنان اقماری جزیره خارک شرکت پایانه های نفتی ایران شرکت های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران