Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:38:41 GMT

سفر به لرستان ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۵۹۶۷

سفر به لرستان ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی‌ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می‌شود.

استاندار لرستان افزود: در تصمیم امروز ستاد مقرر شد میزان جرایم ترددها به دو برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای بازپرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می‌شود.

خادمی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می‌رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند.

کد خبر 5281138

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها آمار کرونا مراسم عزاداری گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات