Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی در استان مأرب خبر داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در توئیتی نوشت: نیروی پدافند هوایی به لطف خدا موفق شد هواپیمای جاسوسی آمریکایی از نوع اسکن ایگل را با موشک زمین به هوا سرنگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما در حال اقدامات خصمانه در حریم هوایی شهرستان مدغل در استان مأرب بود.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: دوربین‌های ستاد تبلیغات جنگ فرآیند سرنگونی این هواپیما را ثبت کرده و به زودی منتشر خواهد شد.
این سومین پهپاد از این نوع است که انصارالله در کمتر از دو ماه گذشته از هدف‌گیری و اسقاط آنها خبر داده است.

انفجار بزرگ در عدن
منابع یمنی از شنیده شدن صدای انفجاری عظیم در شرق شهر عدن در جنوب یمن خبر دادند.
آنان گفتند که اخبار رسیده حاکی از انفجار بمب در مسیر اسکورت رئیس پلیس این شهر است.

حملات هوایی عربستان به مارب و البیضاء
جنگنده‌های عربتسان سعودی امروز پنج بار شهرستان ناطع را در استان البیضاء یمن بمباران کردند. در مارب هم شهرستان رحبه هدف قرار گرفت.
به گزارش شبکه تلویزیون المسیره ، جنگنده‌های عربتسان سعودی امروز پنج بار  شهرستان ناطع را در استان البیضاء یمن بمباران کردند. در مارب هم شهرستان رحبه هدف قرار گرفت.

شهادت یک شهروند در حمله نظامیان سعودی
در خبر دیگر از مین حاکی است ارتش سعودی شهرستان مرزی شدا در یمن را گلوله باران کرد که بر اثر آن یک شهروند یمنی شهید شد و 5 تن دیگر زخمی شدند.

یونیسف: 11.3 میلیون کودک در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند
یونیسف با بیان اینکه یمن با بدترین بحران انسانی در جهان روبه‌روست تاکید کرد، 11.3 میلیون کودک در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که 11.3 میلیون کودک در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این سازمان در گزارش اخیر خود اعلام کرد که یمن در طول سال‌هایی که با جنگ خونبار روبه روست، از بدترین بحران انسانی در جهان رنج می‌برد، به طوری که 20.7 میلیون نفر یا حدود 71 درصد از کل جمعیت نیاز به کمک‌های بشردوستانه دارند.
این سازمان در اوایل ماه ژوئیه در گزارشی هشدار داد که تحصیل بیش از شش میلیون کودک در یمن در خطر است و آنها با خطر محرومیت از تحصیل روبرو هستند در حال حاضر بیش از دو میلیون کودک سن مدرسه در یمن به هر از تحصیل جا مانده‌اند.
یونیسف قبلاً هم اعلام کرده بود که 8.1 میلیون کودک یمنی به دلیل درگیری در این کشور نیاز به کمک آموزشی فوری دارند و در توئیتی در توئیتر خود نوشت: این افزایش قابل توجهی در مقایسه با حدود 1.1 میلیون کودک قبل از جنگ است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن کمک های بشردوستانه میلیون کودک در یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه شش فرد و نهاد ایرانی که به ادعای آنها با سپاه پاسداران مرتبط هستند و همچنین درخواست پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: معتقدم تحریم سپاه توسط اروپا و آمریکا یک امر بدیهی است، چون اگر تحریم نکنند باید در نوع عملکرد سپاه شک کرد. 

وی اظهار کرد: عملکرد موفق سپاه باعث شده تا اتحادیه اروپا و کشور‌های دیگر علیه آن موضع بگیرند البته ما نباید نسبت به این موضوعات احساس رنج کنیم و ذهنمان را درگیر کنیم، چون نقطه قوت سپاه این است که کشور‌های غربی آن را تحریم می‌کنند و این امر سلامت کار سپاه را می‌رساند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس بیان کرد: تحریم‌ها اثری بر سپاه ندارد و اگر بحث شدت عملکرد آمریکایی‌ها در قبال سپاه باشد ما در مذاکرات گفتیم که نیرو‌های مرکزی سنتکام را به‌عنوان یک تهدید تلقی کردیم و مجلس قبلی سنتکام را به‌عنوان یک نیروی تروریستی شناخته است.

گلرو تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید رایزنی کند و دنیا را درباره عملکرد و ماهیت کار سپاه توجیه کند البته وزیر خارجه رایزنی‌های خوبی با دنیا در خصوص تحولات اخیر فلسطین داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: جایگاه سپاه آن‌قدر قوی است که هیچ تحریمی بر سپاه اثر ندارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین در مجلس گفت: تحولات دانشجویی در آمریکا نقطه آغازین فروپاشی لیبرالیسم غربی و آمریکایی است، چون جامعه آمریکا از اصالت خود خارج شده است و طیف‌های وسیعی که شدیدا به سیاست‌های آمریکا معترض هستند آینده نظام آمریکا را رقم می‌زنند و تحولات شگرفی در درون آمریکا رقم می‌خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه