Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:40:42 GMT

سردخانه ۲ هزار تنی در بخش کندوان میانه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۶۱۳۶

سردخانه ۲ هزار تنی در بخش کندوان میانه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، این سردخانه در یکهزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا با مساحت کلی یکهزار و ۵۰۰ هکتاری با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از سوی دهیاریها و ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات از سوی پست بانک به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان روز شنبه در آیین افتتاح این سردخانه احداث این پروژه را از ماندگارترین، مهم ترین و الگو برای سایرین عنوان و اضافه کرد: بر اساس ظرفیتهای موجود در بخش کندوان و با توجه به نیاز باغداران به وجود سردخانه ها چنین سرمایه گذاریهای پایدار و قابل توسعه از مهمترین نیازها در بخش کندوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مشایخی با قدردانی از همراهی و حمایتهای انجام شده از سوی مسوولین شهرستان و استان در اجرای پروژه های مختلف از  پشتیبانی امام جمعه میانه در امور اجرایی، عنایت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نگاه تخصصی و حضور موثر و میدانی در شهرستان و همچنین حمایت و همراهی مدیر کل امور روستایی و رییس شعب پست بانک استان در پیشبرد این پروژه و سایر پروژه ها تشکر کرد.

وی با اشاره به درخواستهای بخشدار کندوان به ویژه در حوزه راه، حوزه آب و راه را از اولویتهای چند ساله کمیته برنامه ریزی عنوان کرد و افزود: تمامی درخواستهای شهرستان در قالب مصوبه های سفر امروز در پیش جلسه استان مطرح و با تصویب نهایی به مرحله اجرا خواهد رسید که جاده میانه- ترک یکی از مهمترین ها در راستای استفاده بهینه و ایمن سازی لازم در این مسیر است.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی هم در این مراسم، ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار ویژه و بخشدار کندوان میانه، اقدامات بی وقفه تعاونی دهیاران این بخش و همت و همکاری پست بانک در ارائه تسهیلات برای به سرانجام رسیدن این پروژه گفت: دولت از سال ۹۲ تا امروز ۱۲ هزار میلیارد ریال به دهیاری های استان اختصاص داده است که ۸۱۰  میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان میانه تزریق شده است.

تقی کرمی از ارائه ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط پست بانک به دهیاری های استان خبر داد و با اشاره به پروژه سردخانه ۲۰۰۰ هزار تنی تعاونی دهیاران بخش کندوان افزود: امروز تعاونی دهیاران بخش کندوان با گام برداشتن در مسیر اشتغالزایی به عنوان الگویی برای سایر دهیاری ها است و دهیاران باید با ایجاد فرصت های شغلی و استفاده از ظرفیت روستاها به سمت ایجاد درآمد پایدار حرکت کنند.

بخشدار کندوان نیز با اشاره به عملکرد دولت، مردم و خیرین در چند سال اخیر در این بخش، مهمترین اقدامات انجام شده در بخش را هزینه کرد ۹۵۰ میلیارد ریال با مشارکت ۱۵۰ میلیارد ریالی از سوی مردم و خیرین عنوان کرد.

محمود زرین اجرای ۲۸ پروژه آب شرب، ۱۴ پروژه راهسازی ، احداث و مقاوم سازی ۲ هزار مسکن روستایی پس از زلزله که ۵۰ درصد منازل بازسازی شده در بخش را شامل می شود و همچنین احداث ۲۴ مدرسه خیرساز و مشارکتی، اشتغالزایی مستقیم برای ۳ هزار نفر و غیرمستقیم برای بیش از ۲ هزار نفر با سرمایه گذاری های انجام شده، همچنین تجهیز محورهای بخش به دوربین به عنوان اولین بخش در کشور را از جمله اقدامات انجام شده در بخش کندوان عنوان کرد.

وی در ادامه تسریع در روند اجرای طرح چهارخطه شدن مسیر میانه- ترک، اجرای چند کیلومتر باقی مانده مسیر میانه- نیر که ۱۲ کیلومتر واقع در حوزه شهرستان خط کشی شده و همچنین اجرای راه یونیک – گنجگاه را خواستار شد و افزود: این مسیرها، از محورهای گردشگری محسوب می شوند که با اتمام آنها شاهد سراریز شدن خیل گردشگران به شهرستان و رونق اقتصاد خواهیم بود. 

طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان میانه دارای چهار بخش به نام‌های مرکزی (شامل دهستان‌های شیخدرآباد، اوچ‌تپه شرقی، قافلانکوه غربی، کله‌بوز غربی، کله‌بوز شرقی، قزل‌اوزن و گرمه جنوبی)، ترکمانچای (شامل دهستان‌های بروانان مرکزی، بروانان شرقی، بروانان غربی و اوچ‌تپه غربی)، کندوان (شامل دهستان‌های گرمه شمالی، کندوان و تیرچایی) و کاغذکنان (شامل دهستان‌های کاغذکنان شمالی، کاغذکنان مرکزی و قافلانکوه شرقی)، پنج نقطه شهری به نام‌های میانه، ترکمانچای، ترک، آچاچی و آقکند و ۳۹۶ آبادی می‌باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه شامل دهستان بخش کندوان میلیارد ریال انجام شده دهیاری ها پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود