Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» روح الله عباس پور در تشریح نشست امروز (‌شنبه ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که براساس قانون آئین نامه داخلی مجلس، پس از اعلام وصول اسامی کابینه رئیس جمهور، کمیسیون‌های تخصصی موظف‌اند برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی کنند، کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز خود به برنامه‌ها و رزومه وزیر پیشنهادی صمت رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه امروز آقای فاطمی امین درباره بیوگرافی، رزومه، سوابق اجرایی و تحصیلات خود توضیحاتی ارائه کرد، افزود: در ادامه نیز وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را که پیش از این به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود، به صورت شفاهی توضیح داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، توضیح داد: آقای فاطمی امین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را برای ساماندهی حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به توانایی‌های وزیر پیشنهادی صمت پرداخته و برنامه‌های وی را نقد و تحلیل کردند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت سیزدهم رأی اعتماد سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن کابینه رئیسی کمیسیون صنایع و معادن وزیر پیشنهادی صمت فاطمی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم