Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی چمران عصر شنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسیون کرونا در منطقه ۱۶ در جمع خبرنگاران گفت: در این شرایط ضرورت دارد همه مردم کشورمان واکسینه شوند تا میزان مقابله و قدرت پایداری شان در مقابل بیماری بیشتر و از این موج در حال گسترش بیماری کاسته شود.

وی افزود: شهرداری یکی از نهادهای خدمات رسان است که با مردم ارتباط دارد و این ارتباط بعضاً به صورت مستقیم است،  بنابراین بر اساس جدول تهیه شده کارکنان شهرداری نیز  با اولویت بندی انجام شده در این محل با هماهنگی شرکت شهر سالم واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چمران با بیان اینکه امیدواریم این واکسیناسیون ها سبب شود تا در مقابل این موج بتوانیم ایستادگی کنیم و از تعداد فوتی ها کاسته و امنیت سلامت شهروندان فراهم شود، ادامه داد: در چنین شرایطی همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا از این بحران عبور کنیم، علاوه بر این مرکز همه سوله های بحران شهرداری تهران نیز برای انجام واکسیناسیون نیز آماده هستند تا این کار در محیط هایی خلوت تر و ایمن تر  انجام شود. حتی می توان از مدارس شهر نیز با توجه به تعطیل بودن شان در این فصل برای انجام واکسیناسیون استفاده کرد.  

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت شهر سالم  دانشگاه ها و بسیج برای همکاری در امر واکسیناسیون اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: تعطیلات چند روزه ای که اعلام شده  اگر با رعایت اصول و پروتکل ها همراه باشد می تواند تاثیر مثبت داشته باشد و اگر تعطیلی بدون رعایت پروتکل ها و مانند دفعه قبل و مسافرات شهروندان به شمال کشور باشد، نتیجه ای در بر نخواهد داشت. در واقع اگر رعایت دستورالعمل ها انجام شود به نفع خود مردم است.

شهرداری تهران حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد ملی کرونا قائل نیست

سرپرست شهرداری تهران نیز در این باره گفت: شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان رابط شهرداری با ستاد کرونا همکاری می کند و این همکاری ها همانند گذشته در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

علیرضا جاوید، نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مجموعه شهرداری تهران هیچ حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد ملی کرونا به ویژه ستاد استان تهران قائل نیست و تمام امکانات موجود در مجموعه مدیریت شهری در خدمت این ستاد است.

وی افزود: شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان رابط شهرداری با ستاد کرونا همکاری می کند و این همکاری ها همانند گذشته در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته جاوید این مرکز واکسیناسیون نمونه ای از این همکاری هااست که دو وجه شهروندان منطقه ۱۶ و کارکنان شهرداری تهران را برای واکسیناسیون در نظر دارد.

سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه واکسیناسیون از امروز و قبل از افتتاح رسمی آغاز شده و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این مرکز ظرفیت ۲ هزار تزریق در روز  را دارد که نیمی از آن به شهروندان و نیمی دیگر به کارکنان شهرداری تهران اختصاص دارد.

تمام امکانات شرکت شهر سالم در اختیار ستاد کرونا تهران است

مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز اعلام کرد: از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و  تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.

حمید چوبینه، در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسون کرونا در منطقه ۱۶ تهران به خبرنگاران گفت: این مرکز واکسیناسیون با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که امکانات واکسن را تهیه و امکانات سخت افزاری که شرکت شهر سالم شهرداری تهران فراهم کرد، راه اندازی شد.

وی افزود: این مرکز دارای ۲۰ ایستگاه است که هر ایستگاه روزانه ۱۰۰۰ نفر و در مجموع ۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری و همچنین شهروندان تهرانی را واکسینه می کند.

وی با بیان اینکه هم در حوزه بهداشتی و هم در زمینه ایمن سازی شهروندان تهرانی با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری داریم، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسینه کردن بهنگام شهروندان مهمترین نکته در این روزهای دشوار است.  از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و  تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز خدمات تزریق سرپایی رمدیسیور را به عنوان پشتیبان بیمارستان های تهران انجام دادیم. امیدواریم بتوانیم با تعطیلاتی که در نظر گرفته شده بار بیماری را به حداقل برسانیم.

شهردار منطقه ۱۶ نیز در این مراسم گفت: این مرکز با دستور سرپرست شهرداری تهران و همکاری شرکت شهر سالم در منطقه ۱۶ فعالیت خود را شروع کرده است.

پیمان پورنصر، مکان این مرکز را ضلع شمال غربی بزرگراه بعثت در کنار بوستان بعثت عنوان کرد و افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم در چند روز گذشته برای راه اندازی  انجام شد. در منطقه ۱۶ این مرکز در دوبخش به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران خدمات لازم برای واکسیناسیون را ارائه می‌کند.

برچسب‌ها شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهرداری تهران مهدی چمران شهرداری منطقه شانزده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهرداری تهران مهدی چمران شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهرداری تهران مهدی چمران شرکت شهر سالم شهرداری تهران کارکنان شهرداری کرونا همکاری تمام امکانات منطقه ۱۶ ستاد کرونا همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال