Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:04:47 GMT

فعالیت خط مسافربری دریایی خرمشهر - کویت از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۶۹۹۱

فعالیت خط مسافربری دریایی خرمشهر - کویت از سر گرفته شد

گروه استان‌ها_ مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خط مسافربری دریایی بندر خرمشهر به کویت که به دلیل شیوع کرونا و در جهت انتقال چرخه ویروس به دوکشور متوقف شده بود با موافقت دوکشور بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، به نقل از روابط عمومی دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خط مسافربری دریایی بندر خرمشهر - کویت از اسفندماه سال 98 تاکنون جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دو کشور و کنترل آن با موافقت دو کشور متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از تجار و شهروندان خوزستانی در کشور کویت صاحب کسب و کار هستند که توقف خط مسافربری خرمشهر کویت برای آنها مشکلاتی به وجود آورده است که با توجه به شرایط فعلی و امکان کنترل ویروس به وسیله تست در مبادی ورودی و خروجی بندر و همچنین دسترسی به منابع کافی واکسن در دو کشور این امکان به وجود آمده تا این مسیر مسافربری دوباره راه اندازی شود.

سفر بین شهری در استان خوزستان ممنوع شدهفته سیاه کرونایی خوزستان رقم خورد/ از بی تفاوتی استانداری تا خواهش و تمناهای کادر درمانگام بلند خوزستانی‌ها برای افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون/ گروه‌های جهادی این‌بار هم پیشگام شدند + فیلم

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: توقف حرکت کشتی‌های مسافربری خرمشهر به کویت در پی عدم پذیرش مسافران ایرانی توسط بندر کویتی بوده است که اکنون با موافقت دولت کویت مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تست کرونا در دو سوی مبداء و مقصد پذیرش مسافران ایرانی میسر شده است.

وی در ادامه گفت: کشتی مسافربری بندر خرمشهر به کویت روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 10 صبح انجام می‌شود و مسافران علاوه برداشتن ویزای مناسب کشور مقصد باید فاقد هرگونه علائم مشکوک به کرونا باشند و پاسخ تست کرونای آنان در بنادر مبداء و مقصد باید منفی باشد.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خط مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت فردا سه شنبه طی سفری رسمی به مصر می رود.

بر اساس این گزارش، این نخستین سفر الصباح به مصر پس از تصدی منصب امیری کویت است.

قرار است امیر کویت با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و درباره روابط دوجانبه و راه های گسترش آن علاوه بر تحولات منطقه و حمایت از همکاری مشترک کشورهای عربی گفتگو کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد