Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

چندی پیش و با وجود اینکه کارلو آنچلوتی هنوز با اورتون قرارداد داشت اما بعد از دریافت پیشنهاد از تیم سابق خود یعنی رئال مادرید تصمیم گرفت که به سانتیاگو برنابئو بازگردد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و سرمربی ایتالیایی بعد از توافق با سران اورتون از این تیم جدا و به عنوان سرمربی جدید لوس بلانکوس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از جدایی کارلو آنچلوتی شایعات زیادی در رابطه با سرمربی بعدی این تیم وجود داشت اما نهایتاً این رافائل بنیتس بود که هدایت آبی های مرسی ساید را برعهده گرفت؛ اتفاقی که البته خیلی به مذاق هواداران اورتون خوش نیامد چراکه سرمربی اسپانیایی پیش از این در تیم رقیب یعنی لیورپول سرمربیگری کرده و با قرمزها فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شده بود.

با این حال رافا بنیتس هر طور که بود کار خود را اورتون آغاز کرد و تیمش امروز در هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۳-۱ بر ساوتهمپتون غلبه کند تا سرمربی اسپانیایی شروع فوق العاده ای را تجربه کرده باشد. همچنین گل های اورتون در این بازی توسط ریچارلیسون، دوکوره و کالورت لوین به ثمر رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اورتون اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد