Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، باتوجه به شرایط فوق حاد کرونایی و عدم وجود تخت برای بستری بیماران کرونایی و معطل ماندن این بیماران پشت درب‌های بیمارستان‌ها بدون امکانات اولیه که اکسیژن یکی از ملزومات اولیه برای بیماران است و حتی مرگ تعدادی از هموطنان به واسطه نداشتن کپسول اکسیژن در بسیاری از بیمارستان‌ها و اعلام نیاز رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کپسول‌های اکسیژن، حضرت آیت‌الله طباطبایی نژاد سریعا فراخوانی را نسبت به تامین فوری کپسول‌های اکسیژن اعلام کردند که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله به همت خیران و خادمان و عزاداران سالار شهیدان ظرف چند روز و تا این لحظه هزینه حدود ۱۱۰ کپسول اکسیژن تامین و سفارش داده شد که سریعا از دفتر امام جمعه اصفهان به بیمارستان‌هایی که نیاز مبرم به این کپسول‌ها دارند ارسال می‌شود که در لحظالت اول تعدادی به بیمارستان الزهرا و عیسی بن مریم اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته حائز اهمیت این است که همه هزینه این کپسول‌ها توسط خیرانی که خودشان بر پا کننده روضه و خادمان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هستند تامین شده که برخلاف تبلیغات معاندین، نشان می‌دهد که جان و سلامتی مردم برای عزاداران و برپا کنندگان عزاداری بسیار اهمیت دارد.

لذااز عموم مردم سوگوار سالار شهیدان و ابوالفضل العباس (علیهم السلام) درخواست می‌شود در راستای اجرای سیره ائمه معصومین و در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) جهت کمک به جان هموطنان بیمار در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و خارج از بیمارستان‌ها در این امر خیر که طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیاز اصلی و فعلی بیمارستان‌های سطح استان می‌باشد سهیم شوند و جهت مشارکت با دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تماس حاصل نمایند.


با توجه به کمیاب بودن و قیمت بالای کپسول اکسیژن و وجود بازار سیاه جهت تامین این وسیله، طبق پیگیری‌های انجام شده این دفتر با تولید کننده، هزینه هر کپسول خام یک میلیون و چهارصد هزار تومان برآورد شده، که هم استانی‌های گرامی به هر تعداد که در توان دارن می‌توانند مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کپسول اکسیژن کپسول اکسیژن بیمارستان ها کپسول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان