Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:36:59 GMT

نجات زوریا لوهانسک از باخت با گل اللهیار

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۴۹۷

نجات زوریا لوهانسک از باخت با گل اللهیار

زوریا لوهانسک با گلزنی مهاجم ایرانی خود به تساوی برابر میناج رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را برخلاف دو دیدار اخیرش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ شنبه شب در استادیوم اسلاووتچی آرنا به مصاف میناج رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران صیادمنش و زاهدی که در مسابقه اخیرشان شکست خورده بودند، در دقیقه ۵۳ دیدار با میناج هم دروازه خود را باز شده دیدند ولی گلزنی یکی از مهاجمان ایرانی زوریا لوهانسک کار را به تساوی کشید.

 

 

زوریا لوهانسک پس از دریافت گل در دقیقه ۵۷ سه تعویض هجومی انجام داد که شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش نیز همزمان وارد زمین شدند.

 

صیادمنش که پس از سه هفته ناکامی در گلزنی به دنبال خودنمایی مقابل میناج بود، در دقیقه ۶۵ پس از دریافت پاس کات‌بک در داخل محوطه جریمه، با حرکت یک- پا دو پا و شوت زمینی فنی گل تساوی را برای زوریا لوهانسک به ثمر رساند.

 

در ادامه مسابقه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری بی‌ثمر بود تا یاران زاهدی و صیادمنش به تساوی یک بر یک خانگی برابر میناج دست پیدا کنند و ۴ امتیازی شوند.

اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد