Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:46:26 GMT

خوشحالم که مدال برنزم باعث شادی مردم ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۶۶۴

خوشحالم که مدال برنزم باعث شادی مردم ایران شد

امیر حسین زارع در بدو ورود به زادگاهش شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که از این مسابقات دست خالی برنگشتم و امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای از زحمات همه عزیزانی را که برای من زحمت کشیده‌اند را جبران کنم.

وی ادامه داد: واقعاً غرور خاصی به هر ورزشکاری که برای کشورش روی سکو به خصوص مسابقات المپیک می‌رود و افتخارآفرینی می‌کند دست می‌دهد وامیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش کشتی آزاد بزرگسالان ایران با بیان اینکه المپیک میدان بزرگی است، و برای من که نخستین تجربه‌ام بود، تصریح کرد، البته می‌توانستم حتی بهتر از این ظاهر شوم، اما با این حال خدا را شکر می‌کنم که دست خالی برنگشتم و با مدال برنزم باعث خوشحالی این مردم شدم، ولی در این میدان بزرگ هم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم و حتماً اگر توفیق حضور در المپیک‌های بعدی را داشتم با نتیجه بهتری از تشک خارج خواهم شد و برای مردم عزیز کشورم خوش‌رنگ‌ترین مدال را به‌دست خواهم آورد.

زارع در عین حال از همه مردم ایران به خاطر دعای خیر آنها برای موفقیت در المپیک و نیز استقبال پرشور همشهریان آملی قدردانی و ابراز امیدواری کرد، امیدوارم زودتر این ویروس ریشه کن شود و در مسابقات و المپیک بعدی بتوانم با کسب مدال‌های خوش رنگ تر دل مردم را شاد کنم.

به گزارش مهر، امیرحسین زارع ملی پوش آملی کشتی آزاد ایران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از شکست دادن رقبایی از اوکراین و کوزوو به نیمه نهایی صعود، اما در دیدار پای فینال با شکست ۶ بر ۳ کشتی برابر گنو پتریاشویلی، دارنده سه مدال طلای جهان از گرجستان از رسیدن به دیدار نهایی این وزن بازماند.

زارع در دیدار رده بندی برابر "ژی وی دنگ" دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از چین قرار گرفت و با یک نمایش هجومی و فوق العاده توانست ۵ بر صفر پیروز وبرنده نشان باارزش برنز المپیک در ۲۰ سالگی شود.

امیرحسین زارع همچنین پرچمدار کاروان ایران در اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

ایران ۶۵ ورزشکار در المپیک توکیو داشت که با کسب سه طلا، دو نقره و دو برنز به کار خود پایان داد.

کد خبر 5281447

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین زارع المپیک 2020 توکیو کشتی آزاد ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان واکسیناسیون هیئت مذهبی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است