Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایوب بهتاج  مدیرکل ورزش و جوانان استان  گفت:سیامک صالح فرج زاده، بهمن رضایی، حاج علی کشفیا به عنوان سرپرست و ابراهیم فیروزی به عنوان داور از استان آذربایجان شرقی اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه ورزشکاران استان به عنوان بهترین‌های رشته در کشور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشتندافزود:طبق نظر کارشناسان ورزشی میرهاشم حسینی تکواندوکار میانه‌ای شانس بالایی برای کسب طلا برخوردار بود، ولی به دلیل حضور تکواندوکار ناشناخته ازبکستانی که هیچ شناختی از وی نیز در دست نبود حسینی با وجود عملکرد قابل قبول نتوانست به مرحله بالا صعود کند و از دست یابی به مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تلاش صفرزاده را نمی‌توان نادیده گرفت افزود: میلاد وزیری با موفقیت در مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان از بین ۱۳۵ نفر شرکت کننده به جمع ۶۴ نفر ورود پیدا کرد و با توجه به سطح بالایی که این رسته در آسیا و جهان دارد رقبای قدری داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد مهدی پیرزاده هم گفت: وی به دلیل ضعف مدیریت فدراسیون دو و میدانی و رعایت نکردن اصول ورزش قهرمانی شامل اسکان در هتل، محل مسابقه و حتی برگزاری مسابقات لیگ در چند روز مانده به زمان اعزام، نتوانست شرایط قرنطینه‌ای را رعایت کند و پیرجهان هم به دلیل مثبت بودن تست کرونا نتوانست به این رقابت‌ها اعزام شود.

بهتاج در خصوص وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: در چند روز اخیر مصاحبه‌هایی که از سوی مدیرعامل و سرمربی این باشگاه انجام شده هواداران را با نگرانی‌هایی روبرو کرده است.

او در مورد باشگاه ماشین سازی هم گفت: انتقال این باشگاه از مالکیت قبلی به آقای قربانی رسمی و ثبت نشده است، ولی مالک جدید از بدو ورود با مشکلات باشگاه دست و پنجه نرم کرده و برای حل آن‌ها برنامه ارائه داده است و امیدوارم در فصل جدید شاهد موفقیت باشگاه ریشه دار تبریزی باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اداره کل اجازه و توان حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی فعال را دارد تصریح کرد: نه طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند حمایت مالی از باشگاه‌ها داشته باشد و نه اینکه توان مالی این اداره به حدی است که در این موضوع ورود کند، ولی در بحث در اختیار گذاری ورزشگاه و امکانات ورزشی دست اداره کل باز‌تر است در حدی که در ورزشگاه یادگار امام هزینه تغییر و تجهیز رختکن ورزشکاران، احداث حوض‌های آب سرد و گرم، اتاق ماساژ و فنی تامین شده است.
مسابقات پارالمپیک توکیو از دوم تا چهاردهم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزشکاران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود