Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در نشست اعضای شورای شهر یزد در صحن علنی شورا، لایحه کمک به انجمن بیماران کلیوی مورد بررسی قرار گرفت و مرتضی شایق، عضو شورا در این باره گفت: درمانگاه ثامن الحجج با همت خانم یادگار از اعضای سابق شورا در محدوده میدان نماز احداث شد و برخی از بخش‌های این درمانگاه اکنون فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این درمانگاه در زمینه خدمت به بیماران کلیوی نیز فعالیت دارد و مدتی پیش برای انجام این خدمات از شورای شهر درخواست کمک شده است.

شایق با اشاره به کمک‌هایی که پیش از این نیز از سوی شورای شهر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام شده، اظهار کرد: این کمک‌ها برای خدمت به نیرو‌های شهرداری نیز لحاظ می شود و کارکنان شهرداری می‌توانند از چنین مراکزی نیز خدمت دریافت کنند.

غلامحسین دشتی، رئیس شورای شهر نیز افزود: در این خصوص فهرست کاملی از کمک‌های انجام شده از سوی شورای شهر به نهاد‌های مختلف تهیه خواهد شد تا به شهروندان نیز اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بیماران کلیوی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری