Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با وجود روند افزایشی بیماری کرونا در استان انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان مواجه شویم.

او گفت : با افزایش موارد بستری در هفته‌های آینده بیمارستان‌های دانشگاهی توان ارائه خدمات به تمام بیماران کرونایی و پوشش کامل آن‌ها را نخواهند داشت وبه همین خاطر از بیمارستان‌های غیر دانشگاهی و خصوصی استان جهت اختصاص بخش‌های ویژه برای درمان بیماران کرونایی کمک خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی افزود : راه اندازی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های سرپایی در بیمارستان‌های جنرال و درگیر کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی نقش بسیار مهمی در کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خواهد داشت.

او افزود : در حال حاضر کلینیک‌های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های فارابی، گلستان،۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع) راه اندازی شده است و خدمات مورد نیاز به بیماران کرونایی ارائه می‌شود و با فعالیت این مراکز تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها نیز کاهش چشم گیری خواهد داشت.

روشنی ادامه داد : بستری‌ها و اعمال جراحی الکتیو و غیر اورژانسی در بیمارستان‌ها متوقف شده است و تمام ظرفیت و توان در بیمارستان‌ها بر روی درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.

او افزود : در بحران کرونا بیمارستان‌های غیر دانشگاهی همواره همراه ما بوده اند و انتظار داریم در روز‌های آینده نیز که با افزایش آمار بستری‌ها مواجه خواهیم شد بیش از گذشته با دانشگاه همکاری داشته باشند تا در درمان بیماران کرونایی با مشکل مواجه نشویم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا بیماران کرونایی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن