Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@09:17:58 GMT

آتش سوزی گسترده در کوهستان دراک شیراز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۸۳۹

آتش سوزی گسترده در کوهستان دراک شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به آتش‌سوزی ارتفاعات کوهستان دراک شیراز گفت: هفت ایستگاه عملیاتی در کنترل حریق گسترده کوهستان دراک بی وقفه تلاش کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:  آتش‌سوزی ارتفاعات کوهستان دراک شیراز که ساعت ۱۸:۵۷ دقیقه عصر روز گذشته از قسمت‌های مرتفع کوهستان آغاز شد بخش‌هایی از کوهستان را در برگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قانع اظهار داشت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی، به قید فوریت آتش نشانان با تجهیزات کامل اطفایی در محل حاضر شده و هماهنگی‌های لازم برای اطفاء حریق انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز مطرح کرد: ۴۰ آتش نشان از هفت ایستگاه عملیاتی به همراه نیرو‌های مردمی و بسیج از عصر امروز در محل حادثه مستقر و در جهت کنترل این آتش سوزی گسترده بی وقفه تلاش کردند.

وی افزود: با توجه به گستردگی آتش در ارتفاعات وزش باد شدید در ارتفاعات، کار کنترل و اطفا حریق برای نیرو‌های امدادی سخت شده بود، ولی تلاش بی وقفه آتش نشانان و نیرو‌های مردمی و بسیجیان در ارتفاعات و مسیر‌های صعب العبور کوهستان مهار و اطفای کامل این حریق را به دنبال داشت.

قانع تاکید کرد: تیم‌های امدادی با ادوات نفری و به صورت پیاده در جهت کنترل شعله‌های آتش اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی کوه دراک آتش سوزی سازمان آتش نشانی کوهستان دراک آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم