Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نقی نقدعلی  نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی  در مخالفت با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: قبل از آنکه مخالفت و ادله خودم را درباره این طرح اعلام کنم یک تذکر به وزارت نیرو می‌دهم. در کشور قطعی برق زیاد شده و در برخی استان‌ها مثل آذربایجان، اصفهان و لرستان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی با اصل ۷۵ قانون اساسی مغایر است و بار مالی دارد. گزارش بودجه ۵ ماه کشور امروز ارائه شد و وضعیت مناسب نیست و با این وضعیت شورای نگهبان حتی در صورت تصویب پارلمان این طرح را رد خواهد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب  و منابع طبیعی مجلس گفت: این خلاف سیاست‌های کلی نظام که ما را مکلف به چابک سازی می‌کند است. این ماده تاکید می‌کند کم کردن حجم دولت باید انجام شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل فعلی ما افراد نیستند، بلکه نبود مدیران جهادی مشکل فعلی کشور است افزود: امیدواریم کابینه جدید بتواند دولت جهادی ایجاد کند؛ نباید مدام ساختار جدید ایجاد کنیم.

نقدعلی خاطر نشان کرد: این چه طرز تفکری است که به محض کم آوردن می‌خواهیم ساختار جدید ایجاد کنیم. این حرف درست نیست اگر مدیر جهادی سر کار باشد با یک وزارتخانه می‌تواند ده‌ها ابر مسئله کشور را حل کند. بنای مجلس انقلابی همراهی با دولت انقلابی است. چرا با وجود نامه دولت طرحی را بدهیم که دولت ناتوان در اجرای آن باشد؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب  و منابع طبیعی مجلس خاطر نشان کرد: اگر همین امروز این طرح ادغام بشود و شورای نگهبان تایید کند چندین سال طول می‌کشد که معاونت‌های مختلف تشکیل شود، البته شورای نگهبان به این طرح رای نمی‌دهد. با توجه به شرایط فعلی کشور ممکن است توان تامین ساختمان جدید برای این وزارتخانه را نداشته باشیم.

نقد علی گفت: تفکیک و ادغام‌ها اگر کارشناسی نباشد ثمری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار مجلس به مدیران درباره تخلف خانواده‌شان در حوزه عفاف و حجاب (فیلم) روایت محمد مهاجری از حجاب‌بان های مترو: از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بی‌حجابی حرام است (فیلم) نماینده مجلس در دفاع از لایحه عفاف و حجاب : جامعه ما درباره پوشش دچار قطب بندی نیست که بخواهیم رفراندوم برگزار کنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟