Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:10:34 GMT

«نواحی اشک» ششم منتشر شد/ قطعه‌ای در رثای حضرت قاسم (ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۲۵۳

«نواحی اشک» ششم منتشر شد/ قطعه‌ای در رثای حضرت قاسم (ع)

دریافت 10 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ششمین قطعه از آلبوم «نواحی اشک» با عنوان «حضرت قاسم» به خوانندگی متین رضوانی پور شنیدنی شد.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه از نوحه های عزاداری نواحی مختلف ایران در ارتباط با واقعه کربلاست. هریک از این قطعات به مناسبت یکی از روزهای دهه اول ماه محرم منتشر خواهد شد و پس از دهه اول نیز این آلبوم به صورت کامل منتشر شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی های قطعات این آلبوم بهره برداری کامل از موسیقی و ملودی های مناطق مختلف ایران و ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران است.

این مجموعه با خوانندگی متین رضوانی پور، تنظیم سعید عظیمی، هم آوایی سید محسن حسینی در استودیو آفتاب تولید شده و طراح و گرافیست آلبوم نیز انوشیروان مانی است.

کد خبر 5281473 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه مهر موسیقی آئینی محرم 1400 تک آهنگ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران محرم 1400 حسینیه مهر علی سلیمانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی ویروس کرونا درگذشت چهره ها فیلم کوتاه موسیقی آئینی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما رادیو صبا شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)