Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در نشست مشترک و ارتباط ویدئو کنفرانسی با کمیته امداد کشور افزود: پیش بینی می‌شود مشارکت مردم در سرفصل‌های اطعام و احسان حسینی، تهیه بسته‌های حمایتی و سبد‌های بهداشتی در ماه عزای حسینی به ۵۱۰ میلیارد ریال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: توزیع یک میلیون غذای گرم بین عزاداران حسینی در محرم امسال در دستور کار قرار دارد.

او  گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی را بازوی توانمند اجرایی پخت و توزیع غذا در بین عزاداران حسینی دانست و تصریح کرد: ۱۱۵ مرکز نیکوکاری و بیش از ۸۰ آشپزخانه کار خود را همزمان با محرم در استان سمنان آغاز کردند و تا پایان ماه صفر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندن توزیع می‌کنند.

قوسی بیان کرد: توزیع ۶۶ هزار سبد کالا و ۲۲هزار سبد بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان دیگر برنامه کمیته امداد استان سمنان در ماه محرم است.

او تصریح کرد: با اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر، بسته‌های معیشتی تهیه و به خانواده‌های نیازمند ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد احسان حسینی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی،  سرعت وزش باد در نواحی شرقی بیشتر است .

از روز پنجشنبه سامانه جدید بارشی به استان سمنان وارد می شود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پیش بینی وزش باد در استان سمنان
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • پیش بینی وزش باد در سمنان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت