Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:42:10 GMT

آغاز اردوهای تیم ملی شمشیربازی از شهریورماه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۵۴۹

آغاز اردوهای تیم ملی شمشیربازی از شهریورماه

اردوهای تیم ملی شمشیربازی در صورت بهبود شرایط کرونا از هفته دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پس از پایان المپیک توکیو و بازگشت تیم شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر به میهن و‌همچنین با توجه به فاصله یک ساله تا بازی‌های آسیایی هانگژو و زمان کوتاه باقی‌مانده تا این مسابقات، فدراسیون شمشیربازی بلافاصله برنامه‌های خود را برای تیم‌های ملی فلوره، سابر و اپه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی به تسنیم گفت: با میر محمدی، سرمربی تیم فلوره برای آغاز اردوها جهت حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو جلسه داشتیم و قرار بود اردو‌ها از این هفته آغاز شود اما تعطیلی اخیر کشور به دلیل شیوع کرونای دلتا باعث شد زمان آغاز اردو به تعویق بیفتد.

 

وی در ادامه افزود: در صورت بهبود شرایط کرونا در کشور از هفته دوم شهریور اردوی تمام‌ رشته‌ها اعم از فلوره، سابر و اپه آغاز می‌شود.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی