Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: در شورای قبلی مصوبه‌ای در مورد آئین‌نامه مالی و مالیاتی شرکت‌های شهرداری تهران طی ماه‌های آخر داشتیم و شهرداری ملزم شد تا 31 خرداد آئین‌نامه مربوطه را به شورا بیاورد.

وی گفت:‌در آئین‌نامه قید شده اگر چنین اقدامی صورت نگیرد آئین‌نامه به معامله مالیاتی شهرداری تهران باز می‌گردد و متأسفانه فلسفه وجودی سازمان‌ها از طریق این مصوبه خارج و به نوعی قفل شدن شرکت‌های شهرداری را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته شهردار قبلی جسارت به خرج داده و مصوبه شورا را ابلاغ نکرده که به نظرم کار درستی انجام داده است ولی ناگفته نماند مصوبه قانونی است و فردا ممکن است به استناد همین مصوبه اقداماتی در شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران انجام شود.

امانی تأکید کرد: یا شورای شهر و یا سرپرست شهرداری باید به صورت طرح دو فوریتی این مصوبه را کان‌لم‌یکن کند تا مشکلی فردا برای سازمان‌ها وش رکت‌های تابعه پیش نیاید.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌همچنین سرپرست شهرداری تهران باید آزمون تبدیل وضعیت را که با اعتراض اعضای شورا و نهادهای نظارتی متوقف شد اصلاح و اجرایی کند.

وی بیان داشت: برگزاری این آزمون دو ایراد داشت که اگر هر دو ایراد رفع شود برگزاری آن مشکلی نخواهد داشت یکی اینکه حداقل افراد شرکت‌کننده در آزمون سه سال سنوات در شهرداری داشته باشند و دوم اینکه از بیرون شهرداری کسی جذب نشود. 

امانی تأکید کرد: به نظرم آقای جاوید باید با هماهنگی سازمان بازرسی آئین‌نامه مربوطه را اصلاح و ابلاغ کند و من هم پیشنهاد دارم کارکنانی که قرارداد با هادیان‌شهر دارند و یا کارمند شهرداری هستند بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد