Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:35:43 GMT

مخوف‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۹۵۲

مخوف‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا (عکس)

حبیب نورماگومدف، قهرمان سابق UFC که 10 ماه پیش بازنشسته شد، با تغییر حرفه خود با یک تیم دسته سومی فوتبال روسیه قرارداد امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حبیب نورماگومدوف 10 ماه پیش در UFC جاستین گاتجه را 29-0 درهم کوبید، اما اکنون پس از امضای قرارداد با یک باشگاه دسته سه روسیه، راهی زمین فوتبال شده است.

 

 

قهرمان سبک وزن سابق پس از آخرین پیروزی مهلک خود برابر حریف آمریکایی که اندکیپس از مرگ پدرش روی داد، بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم این مبارز داغستانی برای کناره گیری در سن 32 سالگی به قولی که به مادرش داده بود، باز می گردد.

از آن زمان او به تمرینات خود ادامه داد و فوتبال را آغاز کرد. او پیشتر از تحسین خود نسبت به کریستیانو رونالدو صحبت کرده بود و فیلم هایی از جلسات تمرینی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

قهرمان  MMA در حال حاضر فوتبال را به صورت حرفه ای هدف قرار داده و با باشگاه لیجن دینامو که در دسته سوم فوتبال روسیه بازی می کند، قرارداد حرفه ای امضا کرده است.

 


این باشگاه که فصل گذشته در لیگ چهارم شد، با انتشار یک عکس از حبیب که در حال دست دادن با یکی از مقامات لیجن دینامو استف امضای این قرارداد را اعلام کرد.

در بیانیه باشگاه آمده است: "نبرد بزرگی در انتظار لیجن ما است که برای آن به جنگجویان بزرگ نیاز داریم. ما بریا میزبانی از تیم RPL به همراه حبیب نورماگومدوف آماده می شویم."

 

 

رییس لیجن دینامو ادر این باره گفت: "من حبیب را از هم اکنون به عنوان یک مهاجم تیزبین می بینم. حبیب با درک خود از فوتبال و پیشرفتش ما را به شکل دلپذیری شگفت زده کرده است."

 

نورماگومدوف از قفس هشت ضلعی در اوج و در حالی که رقیب سرسخت خود کانر مک گرگور را در هم کوبید تا از چهار عنوان قهرمانی خود دفاع کند، خداحافظی کرد.

 

 

حالا او تعهد و طرز فکر برنده خود را به زمین چمن معطوف کرده است و دیدن پیشرفت گسترده او غافلگیرکننده نخواهد بود.

ماه ژانویه حبیب در توییتی نوشت: "در حال آماده شدن برای اولین بازی فوتبالم. من یک بازیکن آزادم و آماده پذیرش پیشنهادات هستم."


در یک پرسش و پاسخ در فیس بوک مبارز سابق گفت: "بسیاری از باشگاه های فوتبال به من پیشنهاد می دهند. اما من باید کمی فرم فوتبالی پیدا کنم. زیرا فرم فوتبالی کمی متفاوت از MMA است.

فوتبال برای من مثل بیس بال است. من وقتی بزرگ می شدم همیشه فوتبال تماشا می کردم. مثلا یادم می آید بازی های رونالدوی قدیمی را تماشا می کردم، رونالدوی برزیلی قبل از کریستیانو."

 

 

 

 

MMA حبیب نورماگومدوف یو اف سی رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حبیب نورماگومدوف یو اف سی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد

 تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه

به گزارش تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی