Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:19:35 GMT

تهران چگونه سیاه پوش شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۴۷۸

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات شهرداری برای سیاه موش کردن پایتخت در ایام محرم را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان_این روزها شهر تهران سیاه پوش عزای سید و سالار شهیدان شده است و حال و هوای عزای حسینی به خود گرفته است.

به دلیل اپیدمی کرونا ۲ سال است که مراسم محرم تحت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در این بین شهرداری تهران اما در سیاه پوش کردن شهر کم نگذاشته و همچون سال های گذشته شهر را آماده برگزاری مراسم محرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاپور دیوسالار، معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران درباره اکران فرهنگی محرم در پایتخت تاکید کرد: تعداد ۱۹۳ پرتابل به متراژ ۱.۷۳۷ متر مربع، ۲۰۳ عرشه به متراژ ۷.۸۵۱ متر مربع، ۲۰ بیلبورد به متراژ ۱.۲۵۵ اجرا و ۱.۱۰۰ متر مربع تحویل بنر به هیات های مذهبی شده و از سوی دیگر سه هزار و ۴۴۰ سازه مختلف در منطقه ۲۲گانه تهران به متراژ ۲۴.۰۸۰ مترمربع اجرا شده است.

وی درباره اختصاص بیلبوردهای بازرگانی به موضوع محرم توسط شهرداری نیز افزود: تهران با اجرای ۶ نمایشگر شهری به متراژ ۲۸۸ متر مربع، ۶ لایت باکس پل صدر به متراژ ۲۴ متر مربع، پنج اجرا در پایه های پل صدر (دروازه ای) به متراژ ۱۵۰ متر مربع، ۶ پانل شیشه ای به متراژ ۳۶ متر مربع، ۳۰ استند به متراژ ۹۰ متر مربع، ۱۵ پنل بزرگراهی به متراژ ۱۳۷ متر مربع، ۶۶ استرابرد به متراژ ۷۹۶ متر مربع، ۱۱۸ عرشه به متراژ ۵.۵۵۶ متر مربع و ۹۴ بیلبورد به متراژ ۴.۰۱۳ متر مربع آماده محرم شده است.

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه به اجرای تغزیه خوانی نیز اشاره کرد و گفت: تغزیه خوانی با اجرای هیات عاشقان حضرت عباس (ع) از روز اول محرم شروع شده و تا ظهر عاشورا هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سبزه میدان بازار برگزار می شود که البته این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

دیوسالار ادامه داد: هفت هزار و ۱۹ پرچم پایه کوتاه ساده و طرح دار، ۸۱ پرچم پایه بلند، ۲۷۰ کتل با پارچه، ۷۹ طاق نفرت و ۶۴ المان موقت نیز اجرا شده است، ضمن آن که یک میلیون و ۱۳۸هزار و ۵۰۰ متر مربع ریسه مشکی و یک میلیون و ۵۶۷هزار و ۵۴۶ کتیبه و پارچه سیاه در تهران استفاده شده تا اقدامات شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه برای محرم به اجرا دربیاید.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری در قالب سایت شرط‌بندی   انتهای پیام/ برچسب ها: تهران شهرداری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری کرونا شهر تهران متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد