Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های مختلفی در بخش‌های صنایع، کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان در اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن پیشتاز بوده است، عنوان کرد: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان واریزی برای اجرای این پروژه‌ها ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این رقم پول‌های خردی هستند که پیش از این در اقداماتی مثل خرید فیش و سرمایه‌های کاذب جذب می‌شد، گفت: با طرح اقدام ملی این پول‌ها وارد چرخه اقتصادی شده است.

بیات‌منش با اشاره به اینکه در چهار شهر زنجان یک هزار و ۱۰۰ هکتار بافت ناکارآمد شناسایی شده است، اضافه کرد: این رقم بدان معنا است که حدود ۱۵ درصد مساحت استان بافت ناکارآمد است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بافت ناکارآمد به لحاظ کالبدی و کمبود زیرساخت‌ها مشکل دارند، تاکید کرد: این مناطق می‌توانند محل تولید آسیب‌های اجتماعی باشند.

وی با اشاره به اینکه در زنجان هشت محله به‌عنوان سکونتگاه غیررسمی شناخته شده است، خاطر نشان کرد: اسلام‌آباد و نجف‌آباد بزرگ‌ترین سکونت‌گاه‌های ناکارآمد زنجان هستند و ۹۰ درصد کل بافت‌های ناکارآمد را شامل می‌شود.

بیات‎‌‌منش با اشاره به اینکه اسلام‌آباد مشکل سند دارد و باید رفع شود، ادامه داد: مساحت نجف‌آباد نیز ۸۰ هکتار است که بیش از ۲۵ هزار نفر در آن ساکن هستند که بنیاد مسکن مطالعات نوسازی و بهسازی این مناطق را انجام داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ساماندهی بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: شیت بازار زنجان یکی از کالبدهای مهم در پروژه نوسازی بافت فرسوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضوابط ساماندهی آن را تعیین نکرده است، بیان کرد: تا سه ماه به آن‌ها مهلت داده شده تا ضوابط را ارائه دهند، در غیر این صورت شهرداری و راه و شهرسازی برای آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بازار میراث کشاورزی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان راه و شهرسازی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی

دریافت 33 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی هرمزگان؛ اظهار داشت: همکاران من در استان هرمزگان در بسیاری از موضوعات پیشتاز هستند؛ وقتی برای ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی، تلاش برای هم افزایی همه ظرفیت‌ها می‌خواهیم شاهد مثال بیاوریم یکی از استان‌هایی که بلافاصله مثال می‌زنیم استان هرمزگان است.

کد خبر 6094923

دیگر خبرها

  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند