Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:07:08 GMT

نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد+ لینک

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۹۱۱

نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد+ لینک

سازمان سنجش آموزش نتیجه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ را اعلام کرد و داوطلبان با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می توانند نسبت به دریافت نتیجه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنکور دکتری ۱۴۰۰ جمعه _۱۵ اسفندماه ۹۹_ با رقابت ۱۸۵ هزار و ۷۷۵ نفر برگزار شد که از این تعداد ۴۵ درصد را زنان و ۵۵ درصد را مردان تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ نفر مجاز به انتخاب رشته و در مرحله بعد از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۲۳ نفر دعوت به مصاحبه شدند. در نهایت با احتساب پذیرفته شدگان دانشگاه‌های دولتی و آزاد ۲۳ هزار و ۷۱۳ نفر پذیرفته شدند.

از تعداد کل پذیرفته شدگان در دانشگاه‌های وزارت علوم، چهار هزار و ۲۰۷ نفر زن و پنج هزار و ۶۴۳ نفر مرد هستند. در دانشگاه آزاد اسلامی نیز پنج هزار و ۳۹۰ نفر زن و هشت هزار و ۴۵۴ نفر مرد هستند. کارنامه نهایی روز شنبه ۳۰ مردادماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

لینک مشاهده نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰

کد خبر 514661

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنکور کنکور دکتری اعلام نتایج کنکور دکتری نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ نتایج آزمون دکتری 1400 نتایج دکتری دانشگاه آزاد نتایج آزمون دکتری 99 نتایج دکتری ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دکتری ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳