Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:17:49 GMT

مربی پرسپولیسی به شهرداری آستارا پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۲۳۶۱

مربی پرسپولیسی به شهرداری آستارا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرشاد پیوس با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا انتخاب شد.

در حالی پیوس به شهرداری آستارا پیوست که چند روز پیش فرشاد پیوس با توجه به محبوبیتی که میان هواداران فوتبال در تالش داشت، پای مذاکره برای تمدید قرارداد پای مذاکره با مدیران باشگاه چوکا نشسته بود ولی به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی، جلسات برگزار شده بی‌سرانجام ماند تا کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از اینکه مدیران باشگاه چوکا با علی نظرمحمدی برای هدایت سبزپوشان در فصل آینده به توافق رسیدند، او از تیم جدیدش رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوس پیش از این توانسته بود چوکا و سپیدرود رشت را از لیگ دسته دوم به لیگ یک برساند.

کوروش برمک دستیار پیوس در شهرداری آستارا 

کوروش برمک مربی سابق تیم های مس کرمان، چوکا تالش،گسترش فولاد تبریز، راه آهن تهران، با سابقه مربیگری در تیم‌های ملی جوانان و تیم ملی المپیک ایران قرارداد خود را به عنوان مربی با تیم شهرداری آستارا ثبت کرد.

محمدعلی نوروزی و مصطفی چراغیان نیز قرارداد خود را با باشگاه شهرداری آستارا امضا کردند.

محمدعلی نوروزی دستیار سابق فرشاد پیوس که با وی سابقه صعود به لیگ یک را با تیم‌های خونه به خونه بابل، سپیدرود رشت و چوکا تالش را در کارنامه دارد با عقد قراردادی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

همچنین مصطفی چراغیان مربی سابق تیم‌های چوکا تالش و ویستا توربین تهران نیز قرار داد خود را به عنوان مربی با تیم شهرداری آستارا ثبت کرد.

شهرداری آستار فصل گذشته تا هفته ماقبل پایانی خطر سقوط تهدیدش می‌کرد تیمی که در نیم فصل اول قهرمان شد، ولی در همین هفته با پیروزی پرگل مقابل گل ریحان البرز بقای خود را در مسابقات تضمین کرد و حالا سرنوشت جدیدی را با فرشاد پیوس دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فرشاد پیوس شهرداری مربی فوتبال تیم شهرداری آستارا فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران