Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آبنگاری (هیدروگرافی) اطلاعات پایه‌ای و زیربنایی لازم به منظور شناخت بهتر پهنه‌های آبی و مطالعات ساحلی و دریایی را فراهم می‌کند، به طوری که بدون هیدروگرافی، شناخت پهنه‌های آبی ممکن نیست و توسعه دریایی امکان‌پذیر نخواهد بود.»

علی رضا محمدی کرجی ران رور یکشنبه با تشریح اقدام‌های صورت گرفته در حوزه مهندسی سواحل و بندرهای هرمزگان استان افزود: این مقدار هیدروگرافی، ۱۶ بندر در سرزمین اصلی و جزیزه های استان هرمزگان را دربرگرفته است که با سیستم‌های تک پرتوی و چند پرتوی به  اجرادرآمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: از ابتدای سالجاری تا نیمه مردادماه سالجاری اقدام‌هایی مهمی در حوزه مهندسی سواحل و بندرهای هرمزگان انجام شده است که شاخص ترین آن 
 نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری، پیگیری پروندها مربوط به ساخت و سازها و همچنین تداوم عملیات‌های هیدروگرافی در سرزمین اصلی و جزیره های استان بوده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: در بخش نظارتی بررسی و نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری از بزرگ ترین ترمینال نفت خام کوه مبارک (شهرستان جاسک)  و نیز نظارت بر احداث کانال‌های آبگیر استخرهای پرورش میگو در جزیره قشم بوده است .
محمدی کرجی ران ،نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری تاسیسات دریایی شرکت سوخت رسانی ستاره قشم واقع در روستای سلخ این جزیره را از دیگر اقدام‌های مهم در حوزه نظارتی عنوان کرد و افزود: یکی از موارد بسیار حاضر اهمیت و مورد توجه پیگیری ۸۱ پرونده و چک لیست برای صدور  مجوز بهره برداری است که این امر  نیز با تدوین یک برنامه نظام مند ومشارکت دستگاه های متولی در دست انجام می‌باشد.
وی ادامه داد: تدوین راهبری جهت پایان مطالعه مرحله ۲ طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی و دریافت مصوبه از هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ به تمام ذی نفعان در حوزه دریایی و بندری هرمزگان دیگر اقدامی است که در اداره مهندسی سواحل و بندرهای استان به انجام رسید .

برچسب‌ها سازمان بنادر و دریانوردی اشتغال زایی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی اشتغال زایی هرمزگان سازمان بنادر و دریانوردی اشتغال زایی هرمزگان مجوز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

به نقل از مهر وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تأیید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903980

دیگر خبرها

  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد