Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان رستمیان با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام از شناسایی پیکر پاسدار شهید مدافع حرم «عین‌الله مصطفایی» خبر داد و گفت: پیکر پاسدار شهید مدافع حرم «عین‌الله مصطفایی» که یکی از مستشاران زبده نظامی در جریان نبرد با تکفیری‌های سوریه بود و در سال ۱۳۹۴ در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، توسط گروه تفحص در سوریه کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم به‌صورت خودرویی در کرج اشاره کرد و تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام سه‌شنبه ۲۶ مردادماه همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به‌صورت خودرویی از ساعت ۸ صبح از منزل شهید واقع در محمد شهر کرج و از ساعت ۱۰ از میدان سپاه سمت امام‌زاده حسن علیه‌السلام تشییع و در امام‌زاده حسن علیه‌السلام به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید مدافع حرم «عین اله مصطفایی» یکی از مدافعان حرم اهل کرج بود که پس از شهادت، پیکرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مدافع حرم مفقودالاثر قرار گرفت و سرانجام پیکر مطهرش محرم امسال در منطقه قراصی (حلب) شناسایی و کشف شد.

کد خبر 5281751

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهرستان کرج حلب ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری هیئت مذهبی گرگان رسانه هیئت وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا شهید مدافع حرم علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد