Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و برخی سازمان های تابعه وزارت بهداشت، بر تداوم خدمت رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل همانند روزهای عادی، تاکید کرد.

به گزارش برنا؛ سعید نمکی در این نامه آورده است؛

رییس/ سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مدیرعامل محترم سازمان انتقال خون ایران

رییس محترم انستیتو پاستور ایران

رییس محترم سازمان غذا و دارو 

رییس محترم هیات امنا صرفه‌ جویی ارزی در معالجه بیماران

رییس محترم مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور از جمله ادارات و سازمان های دولتی از روز دوشنبه مورخ 25/05/1400 الی روز شنبه مورخ 30/05/140 توسط ستاد ملی کرونا و به منظور تسهیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واکسیناسیون گروه های هدف، توجه جنابعالی را به موارد مشروحه ذیل جلب می ‌نمایم:

1- کلیه واحدهای بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان‌ ها، مراکز اورژانس‌ پیش بیمارستانی، پلی ‌کلینیک ها و ...) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روزهای فوق الذکر همانند روزهای عادی و در شیفت های تعیین شده به فعالیت خود ادامه‌ دهند.

2-سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رییس محترم دانشگاه و به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

3-آن دسته از پرسنل ستادی آن دانشگاه/ دانشکده/ سازمان/ انستیتو/ هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران/ مرکز،‌ اعم از نیروهای فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌ کنند، می بایست کماکان و به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

مسئولیت اجرای این بخشنامه به عهده جنابعالی خواهد بود.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی انتقال خون قلب بهداشتی و درمانی واکسیناسیون سلامت صرفه جویی درمان و آموزش وزیر بهداشت روزهای تعطیل سعید نمکی مراکز واکسیناسیون واحدهای بهداشتی بهداشتی و درمانی رییس محترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت