Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان پاکزاد روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس مهاباد افزود: دوران دفاع مقدس و رشادت شهیدان و مردم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مایه شگفتی کل جهان بود و عظمت و بزرگی مردم شهید پرور این کشور برای تمام جهان دوباره ثابت شد.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تجلیل از پیشکوستان آن دوران کمترین کاری است که باید انجام داد، ادامه داد: قدردانی همه این خانوارها در یک روز با توجه به وضعیت مقابله با کرونا از لحاظ مکان و زمان مقدور نیست و برنامه ریزی خواهد شد تا در طول این هفته و همچنین در قبال سایر برنامه های جانبی از آنها قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد اظهار داشت: برنامه شاخص این هفته با حضور تعدادی از پیشکوستان در ورزشگاه آزادی مهاباد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به طوریکه درخور شان و جایگاه رزمندگان دفاع مقدس باشد برگزار خواهد شد.

پاکزاد اضافه کرد: سپاه، ارتش و اداره بنیاد شهید باید اسامی این ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس را برای تجلیل در اختیار ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس قرار دهد.

وی با بیان اینکه امسال آذین بندی و زیبا سازی چهره شهر به مناسبت دفاع مقدس باید جلوه بیشتری داشته باشد، گفت: برگزاری رژه موتوری، غبارروبی مزار شهدا و حرکت های نمایشی و نمایشگاه عکس شهیدان از جمله برنامه های جانبی این هفته خواهد بود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد هم در این جلسه گفت: دفاع و پیروزی در دورانی که بیش از ۸۰ کشور جهان به طور علنی از رژیم عراق حمایت می کردند، از برکات اطاعت از ولایت و اتحاد بود که اکنون دشمنان آن را نشانه گرفته اند.

سرهنگ منوچهر مودبی اضافه کرد: دفاع مقدس جنگ بین اسلام و کفر بود که با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید .

وی با اشاره به اینکه هر کجا آمریکا و نظام اسکتبار حضور داشته منجر به نابودی آن منطقه شده است، بیان کرد: امروزه لشکرکشی و تصرف خاک افغانستان توسط طالبان حاصل حضور بی مورد آمریکا در منطقه بوده که براساس منافع آن کشور انجام شد.

به گزارش ایرنا، در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی، جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد؛ به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی اسلامی ۳۱ شهریور تا ۶ مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد جمعی لشکر پیاده ۶۴ ارومیه است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

برچسب‌ها مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی وزارت دفاع هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی وزارت دفاع هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • قرآن همه چیز ماست
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان