Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس تأکیدات مکرر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیات‌های عزاداری،پویش «عزاداری خالصانه؛ رعایت مومنانه» آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر اساس تأکیدات مکرر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیات‌های عزاداری در شرایط کرونا به‌خصوص به مؤمنین که فرمودند: «مردم مؤمن و مسجدی ما بیشتر از دیگران به قواعد عمل میکنند»1399/02/21، از کاربران دعوت میکند تا تصاویر خود از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جلسات عزاداری را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #عزاداری_خالصانه_رعایت_مومنانه منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر انقلاب همچنین روز چهارشنبه 1400/05/20 با توجه به وضعیت فعلی شیوع کرونا در کشور، در پیامی تلویزیونی خطاب به برگزار کنندگان و مردم شرکت کننده در مراسم عزاداری محرم تأکید کردند: «البتّه این مجالس مایه‌ی برکت است، مایه‌ی رحمت الهی است، مایه‌ی توجّه برکات الهی به کشور و ملّت است؛ ما به این مجالس احتیاج داریم، این مجالس باید باشد منتها با کمال دقت و شدّت بایستی این شیوه‌نامه‌ها مراعات بشود؛ یعنی واقعاً هم مسئولینی که مجالس را ترتیب میدهند، هم آقایان منبری‌ها و وعّاظ یا مدّاحانی که مجلس را اداره میکنند، هم آحاد مردمی که در این مجالس شرکت میکنند، بایستی ملاحظه‌ کنند تا با دقّت شیوه‌نامه‌ها رعایت بشود، فاصله‌ها رعایت بشود. نگذارند که این مجالس خدای نکرده وسیله‌ی شیوع بشود تا مخالفین و دشمنان بتوانند این مجالس را طعن کنند و بگویند مجالس حسینی موجب شیوع شد؛ نباید بگذارید یک چنین اتّفاقی بیفتد.»
کاربران و دست‌اندرکاران هیئات میتوانند فایل کتیبه‌های منقش به شعار این پویش را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و چاپ و نصب در مجالس عزاداری سیدالشهداء علیه‌السلام از اینجا دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عزاداری خالصانه رعایت مومنانه پویش شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم