Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی،‌نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) و آزمون اختصاصی دکتری واحدهای ارس،کیش و امارات این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس،‌ داوطلبان می‌توانند با مراجعه سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org   از نتیجه آزمون مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ، پذیرفته شدگان می‌توانند از روز ۸ شهریور با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام به صورت مجازی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش ، پذیرش وفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ پذیرفته شدگان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که تا روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند .

به گزارش ایسنا، مصاحبه مجازی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ و همچنین داوطلبان آزمون اختصاصی واحدهای ارس ،کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی، از روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه آغاز شد و تا روز پنج شنبه مورخ ۱۷ تیر ماه ادامه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری