Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرح «شمیم حسینی» 500 بسته حمایتی برای توزیع بین نیازمندان به هیئت های مختلف شهرستان گنبد کاووس تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گنبد کاووس؛ حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسمات عزاداری امام حسین (ع) اظهار کرد: بعد از ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار رهبر معظم انقلاب موضوع فوری، فوتی و مهم در عزاداری‌ها را شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی عنوان کردند که این باید سرلوحه نخست انقلابیون و سپس مردم در مراسمات عزاداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ایام باید به گونه‌ای عمل کنیم که باری از دوش حوزه سلامت و درمان برداشته شود و خدای نکرده این مراسمات به گونه‌ای برگزار نشود که سبب شیوع بیماری کرونا و خستگی بیشتر گروه درمان شود.

حجت الاسلام محمود ترابی خاطرنشان کرد: ایام محرم و قیام عاشورا فرصت تاریخی بوده تا نورانیت در دل‌های ما تابنده شود و از این نورانیت پرفیض بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی انقلاب و مردم انقلابی ما ریشه در عاشورا داشته و نهضت انقلاب اسلامی شعاع کوچکی از نهضت عاشورا است.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: توقع و انتظار رهبر معظم انقلاب از افراد انقلابی این است که کار جریان‌ساز انجام داده و برای همدیگر هم‌پوشانی داشته تا کار به صوزت یک مجموعه بزرگ انجام شود.

وی بیان کرد: کار بزرگ یا همان کار جبهه‌ای با هماهنگی یک مجموعه بزرگ در سایه گفتمان مشترک امکان‌پذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور